Ovo su najčešće greške zbog kojih ne možete doći do željene linije

Kada žele smršavjeti, ljudi se okreću veoma raznolikom spektru “metoda”, poput dijeta, od blagih do onih najrigoroznijih, iako stručnjaci već decenijama napominju da sve to nije potrebno, osim u ekstremnim slučajevima, te da je bitno jesti uravnoteženu prehranu, baviti se tjelovježbom i – dovoljno spavati. Upravo je posljednja uputa ona koju mnogi zanemaruju. No to nije jedina pogrešna strategija.

Izbjegavanje određenih namirnica
Ako se posve odreknete cijele skupine namirnica, vjerovatno će vam nedostajati hranjivih tvari kojima ta hrana obiluje, a isto tako u nekom trenutku ona bi vam mogla toliko nedostajati da se vratite u “drugu krajnost”. Recimo, umjesto da eliminišete sve ugljikohidrate, fokusirajte se na cjelovite žitarice i zapamtite da je važna veličina porcije.

Pretjerivanje s kardiovježbama
Ako živite za trčanje, ali nikada niste digli bučicu čak ni od kilograma, nedostaje vam jedna karika u lancu. Ne samo da ćete dižući bučice i utege spriječiti ozljede zglobova, nego ćete povećati mišićnu masu i poboljšati metabolizam.

Vježbanje na prazan želudac
Iako jutarnje vježbanje na prazan želudac pomaže mišićima da potroše više masti, tijelo će zapravo trošiti jednaku količinu masnih stanica bez obzira na to jeste li prije vježbanja jeli ili ne. Zapravo se tijelo “grčevito drži za masne stanice” ako vježbate praznog želudca.

Nedovoljno spavanja
Ako imate puno posla, postoji velika šansa da preskačete san kako biste ubacili više vremena za vježbanje. Zapamtite da je za mršavljenje ključan dobar san jer vam treba dodatna energija kako biste imali snage za vježbanje, a s nedostatkom sna javlja se i nemogućnost kontrole apetita. Naime, premalo sna povećava razinu hormona koji utječu na glad pa je moguće prejedanje.

Preskakanje obroka
Ova “metoda” nepovoljno utječe na metabolizam. On će se usporiti pa ćete sve sporije gubiti kilograme. Ako vas muči raspored i nemate vremena, jednostavno sjednite i pojedite cijeli obrok, a sa sobom nosite zdrave varijante međuobroka kako biste održali metabolizam u ravnoteži.