Ovo su namirnice koje će vam garantovano osigurati zdraviji i duži život

Stručnjaci su otkrili listu namirnica koje su najzdravije i koje morate redovno jesti

Počnete li se na vrijeme brinuti o zdravlju svog srca, veće su vam šanse da živite kvalitetan i dug život. Za početak, pobrinite se da u vašem tanjiru budu namirnice koje čuvaju srce, krvotok i jačaju imunitet. Stručnjaci su otkrili listu namirnica koje su najzdravije i koje morate redovno jesti.

Limun je poveo na ovoj listi. Vitamin C povećava razinu dobrog kolesterola i jača kosti. U sebi ima flavonoide koji su pravi pravi borci protiv stanica raka.

Brokula je izuzetno povrće bogato vitaminom C (ima ga čak dva puta više od limuna) i vitaminom K. Važna je i za zdravlje kostiju, a iz njega ćete najviše dobiti ako ga jedete svježeg.

Krumpir je bogat folatima koji su značajni za izgradnju stanica i sprječavaju DNK promjene koje mogu uzrokovati rak.

Losos je iznimno bogat omega 3 kiselinama koje su neophodne za zdravlje srca, borbu protiv raka i depresije. U sebi ima i niacin koji poboljšava memoriju i bori se protiv Alzheimerove bolesti. Ako imate priliku, jedite divljeg lososa.

Orah, lješnjak i badem reguliraju spavanje zahvaljujući melatoninu, ali ključan sastojak su omega 3 masne kiseline majstori za smanjenje razine kolesterola, zaštitu od sunca, popravljanje raspoloženja.

Avokado snižava razinu kolesterola, smanjuje rizik od srčanih oboljenja, a povećava apsorpciju beta karotena ukoliko ga umiješate u salatu od povrća.

Bijeli luk štiti organizam od bakterija, sprječava upale, snižava kolesterol, snižava krvni pritisak. Alicin je glavni sastojak i najviše ćete ga pojesti ako bijeli luk jedete svjež.

Špinat je najučinkovitija namirnica u borbi sa stanicama raka zahvaljujući antioksidansima, luteinu i zeksantina.

Mahunarke jedite četiri puta sedmično i značajno ćete umanjiti šanse za bolesti srca. Jedite što tamnije sorte graha, graška, leće, jer su 40 puta bogatije antioksidansima.

Komentari

komentara

error: Content is protected !!