Ovo su najbolje vježbe za umorne oči

Umorne oči mogu bit rezultat naprezanja, nedostatka sna, alergije, infekcije i stresa. Rad na kompjuteru i papirologija nakon dužeg vremena rezultiraju naprezanjem očiju. A kad su oči umorne, cijelo tijelo to osjeća, tako da je produktivnost lošija.

1. Češća pauza. Skrenite pogled s papira ili ekrana i pogledajte u daljinu umjesto u predmet koji je pred vama. Promijenite fokus na nešto drugo svakih 20 minuta.

2. Brzo trepćite, a zatim ih zatvorite i odmorite. Treptanje opušta napete mišiće oka i vlaži oko.

3. Po noći spavajte najmanje sedam sati (osam bi bilo idealno).

4. Pobrinite se da imate prikladno svjetlo. Zbog slabe svjetlosti dok radite na računalu ili čitate, naprežete oči.

5. Brzo trljajte dlanove, a zatim toplim dlanovima prekrijte zaklopljene oči. Držite ruke dok toplina ne splasne. Ponovite koliko god puta želite.

6. Natečene oči trebaju hladne obloge. Koristite ohlađene krastavce, hladne vrećice kamilice ili pamuk natopljen u hladnom čaju (biljni bez šećera). Lezite i držite oblog 10 minuta.

7. Lezite i stavite tople vrećice čaja na umorne oči. Držite ih dok ne postanu hladne.

8. Izađite na svjež zrak i širom otvorite oči.

9. Masirajte čelo i tjeme. Zaklopite oči pa laganim pokretima (jagodicama prstiju) masirajte područje oko očiju.

10. Tri do pet puta zapljusnite lice hladnom vodom.

11. Odmorite se u potpuno tamnoj sobi 15-ak minuta.

Vježbe za umorne oči

12. Ispružite ruke, a prsti neka budu u razini očiju. Polako primičite prste i pratite ih pogledom. Kad su sasvim blizu, usmjerite pogled u daljinu.

13. Ne mičite glavu, a okom pogledajte na neki predmet s lijeve strane. Glavu počnite okretati udesno, dok su oči i dalje fokusirane na predmet s lijeve strane. Ponovite vježbu s druge strane. Zatim gledajte u pod, a glavu podižite.

14. Okrećite oči u smjeru kazaljki na satu 10 do 20 puta. Pokušajte napraviti što širi krug.

Komentari

komentara

error: Content is protected !!