Ovo su 3 kobne greške kod dijeta koje iznova ponavljate!

Veliki broj ljudi ponavlja iste greške kada pokušavaju da skinu kilograme koje im se obiju o glavu.

Vrijeme je da konačno srušimo nekakve fitnes mitove koji su vas do sada sputavali na putu do napretka o kakvom sanjate. Vrijeme je da se dovedete u najbolju formu na koju ćete biti ponosni. Vrijeme je da naučite da istovremeno uživate i postignete napredak.

Ne pravite nagle i drastične promene

Velik broj ljudi skroz “uništi” svoju hranu tako da izbacuje većinu namirnica i smanjuje broj obroka. To dovodi do toga da ste stalno gladni i bez energije. Često ovakav pristup ima negativan uticaj na hormone kod žena. Što je najgore, događa se da se uspijete da se riješite viška kilograma, ali odmah povratkom na normalnu ishranu dolazite do još gore situacije.

Pametniji pristup je krenuti na vrijeme i fokusirati se na konstantan napredak kroz manje promjene kako biste taj režim mogli zadržati cijele godine.

Ovakav pristup daje brutalne rezultate baš zbog toga što nema prekidanja prehrane zbog nedostatka discipline.

Dobar savet je da nekih 80 posto vaše ishrane budu kvalitetne i nutritivno bogate namirnice, a preostalih 20 posto ostavljate za nešto što vam se stvarno jede.

Nemojte se plašiti ugljenih hidrata

Sigurno ste čuli od jedne prijateljice kako je ona uspjela da smrša tako što je izbacila ugljiene hidrate iz ishrane…

Prava istina je da kada ih izbacite iz ishrane možete očekivati veći početni gubitak kilograma u prvih nedjelje ili dvije. Nažalost, većina tih kilograma je obična voda koja će se vratiti kada ponovo počnete jesti ugljene hidrate. Ovakav pristup nije održiv na duže staze i malo ko može izdržati uopšte prvih mjesec dana.

Treba shvatiti kako je za gubljenje kilograma potrebno jesti manje nego što našem tijelu treba.

 
Nevažni detalji vam ‘kradu’ napredak

Došlo je vrijeme u kojem informacije o gubljenju kilograma možete pronaći svugdje po internetu. Problem je u tome što ne znate funkcioniše li nešto pa pokušavate zadovoljiti svaku sitnicu.

Najveći napredak dolazi iz toga da unosite manje energije nego što vam je potrebno za održavanje trenutne kilaže. Uz to još pripazite da unosite dovoljno proteina i uz to obavezno trenirajte.

Pijte dovoljno vode tokom dana, spavajte barem 7 sati i 90 posto napretka je zadovoljeno s minimalno uloženog truda.