Ovih 5 voćki pomažu mršanju: BEZ GLADOVANJA, A SALO NESTAJE!

Ne morate da izbacite voće iz svog jelovnika ako želite da sagorite masne naslage i regulišete telesnu težinu. Štaviše, ono može biti vaš glavni saveznik! Umjesto izbjegavanja voća, slobodno se počastite nekim od plodova s ovog spiska i to neće usporiti vaš proces mršavljenja

Jabuke
Jedna voćka srednje veličine sadrži: 95 kalorija, 0,5 grama masti, 2 mg natrijuma, 25 grama ugljenih hidrata, 4,5 grama vlakana, 19 grama šećera, 0,5 grama proteina

Jedno istraživanje je pokazalo da tri jabuke dnevno mogu da ubrzaju mršavljenje jer su vrlo bogate vlaknima, koja pojačavaju osjećaj sitosti i sprječavaju iznenadne napade gladi. Bez obzira na to hoćete li jesti svježu jabuku ili napraviti kompot, ovsenu kašu, voćnu salatu… ovo voće je vaš saveznik!

Maline
U oko 200 grama ovog voća može se naći: 4 kalorije, 0,5 grama masnoća, 1 mg natrijuma, 14, 5 grama ugljenih hidrata, 8 grama vlakana, 5,5 grama šećera, 1, 5 grama proteina

S obzirom da sadrže visok procenat nerastvorljivih vlakana, one su poželjne u ishrani osoba koje žele da smanje nivo lošeg holesterola i onima koji žele prirodnu pomoć u regulisanju hipertenzije. Bogate su vitaminima B1, B12 i vitaminom C, antioksidansima, mineralima…

Lubenica
Da, ovaj dar prirode je veoma sladak, a ovako izgleda sastav jedne kriške prosječne veličine: 46 kalorija, manje od 0,5 grama masnoće, 2 mg natrijuma, 11, 5 grama ugljenih hidrata, 0,5 grama vlakana, 9,5 grama šećera, 1 gram proteina

Iako je puna šećera, lubenica sadrži čak 90 odsto vode, pa će vas brzo zasititi i poslije nje ćete jesti manje porcije.

Narandže
U jednoj velikoj narandži može se naći: 86 kalorija, 0,5 grama masti, 21,5 grama ugljenih hidrata, 4 grama vlakana, 17 grama šećera, 1,5 gram proteina

Pored toga, one imaju izrazito visok procenat vode, što će vam u kombinaciji s vlaknima pružiti osjećaj sitosti koji traje, a najbolje od svega je to što ih možete naći u svako doba godine.

Grejpfrut
U voćki srednje veličine nalazi se: 82 kalorije, 0,5 grama masti, 20,5 grama, ugljenih hidrata, 3 grama vlakana, 18 grama šećera, 1,5 grama proteina

Manje popularna sestra narandže u porodici citrusa jedna je od najkorisnijih voćki kada pokušavamo da regulišemo tjelesnu težinu. Ona, kao i lubenica, ima čak 90 procenata vode i poslije nje se sigurno nećete prejesti u narednim obrocima, pa je dobro rješenje za doručak.

 

error: Content is protected !!