Ovih 5 mitova o vježbanju nisu istiniti!

Prije postavljanja ciljeva i planova, pročitajte i nekoliko mitova o vJežbanju na koje biste mogli naići na vašem putu, a u koje ne treba vjerovati.

Kada je u pitanju vježbanje postoji mnogo mitova i zabluda i mnoge od tih tvrdnji nemaju uporište u nauci.

Vježbanje je, naravno, dobro za zdravlje, ali ne treba pretjerivati. Naime, posvećenost od 150 posto može biti i nezdrava.

Postavljajte sebi izazove za bolje zdravlje, ali vodite računa da ne škodite svom organizmu.

Mitovi koje ćemo navesti u nastavku nisu istiniti, te se ne treba opterećivati njima.

Za izgradnju mišića potrebni su dodaci

Za izgradnju mišića potrebni su proteini, koje možemo dobiti i iz hrane. Proteinski šejkovi i dodatci zapravo su puni bjelančevina izvađenih iz hrane i serviranih u obliku praha.

Naravno, nema ničeg lošeg u konzumiranju proteinskih dodataka, ali redovno vježbanje i zdrava ishrana bit će dovoljni.

Uzimanje duge pauze od vježbanja pretvorit će vaše mišiće u mast.

Ako se ne koriste duže vrijeme, mišići gube napetost, a sa smanjivanjem mišića metabolizam se usporava i smanjuje se sposobnost sagorevanja kalorija.

Međutim, apetit ostaje isti kao kad smo vježbali zbog čega se lakše gojimo. Zato nikad nije dobro previše vježbati, a onda se zaustaviti kada izgubite kilograme.

Ako svaki dan radite trbušnjake, imat ćete isklesan stomak.

Da biste imali isklesan stomak, najprije treba da bude ravan što znači da vam treba vitko jelo.

Kako biste dobili isklesan stomak morate sagorjeti masne naslage. Trbušnjaci nisu dovoljni za takav rezultat – treba se prije svega zdravo hraniti i redovno vježbati.

Žene na mišićima gornjeg djela tijela treba da rade samo jednom nedeljno da ne bi izgledale kao muškarci.

I ova tvrdnja je pogrešna. Dosljednost u vježbanju mišića gornjeg i donjeg djela tijela stvorit će bolju simetriju i povećati zdravlje kostiju. Zahvaljujući mišićima na bilo kojem delu tijela nećete izgledati kao muškarac, nego odlično i zdravo.

Bez bolova nema napretka

Guranje tijela do kranjih granica može da poveća izdržljivost, ali guranje tijela do stanja u kojem jedva osjećate noge može da bude opasno.

Mala nelagoda poslije vježbanja je prirodna, ali trajna bol nije. Izbacite iz glave ideju da poslije vježbanja morate biti u bolovima. Naravno, jači bol, odnosno upala mišića normalna je ako tek počinjete da vježbate ili ako ste se vratili treningu nakon duže pauze, ali dugotrajno i redovno vježbanje vam ne smije uzrokovati bol.

error: Content is protected !!