OVI SAVJETI ĆE VAM POMOĆI AKO PATITE OD MIGRENE

Migrene su uglavnom uzrokovane stresom, nedostatkom minerala, lošom kvalitetom sna i nutritivnim faktorima. Ipak, postoji nekoliko načina pomoću kojih ih možete ublažiti.


Doktor Alexander Mauskop je u tekstu za CNN naveo stvari koje najčešće preporučuje svojim pacijentima:

Bavljenje aerobikom

Trebali biste vježbati najmanje tri puta sedmično po 30 ili 40 minuta. Mauskop tvrdi da postoji direktna veza između vježbanja i ublažavanja migrena. Vježbanje je neophodno ukoliko se želite osjećati bolje.

Praktikovanje vježbi za opuštanje

Feeling awful headache. Frustrated mature man in shirt and tie touching his head with fingers and keeping eyes closed while standing against grey background

EMG-biofeedback terapija može biti od koristi. Pokušajte i sa jogom i meditacijom. Stručnjaci zapravo smatraju kako su sve vrste vježbi za opuštanje podjednako efikasne.

Redovan raspored spavanja

Svake noći idite na spavanje u isto vrijeme. Pridržavajte se istog pravila i kada je riječ o ustajanju ujutro, čak i kada je vikend. I nedostatak sna i pretjerano spavanje mogu uzrokovati migrene.

Suplementi magnezija

Simptomi nedostatka magnezija u organizmu su: migrene, hladne ruke i stopala i grčenje mišića u nogama. Idealno bi bilo da konzumirate 400 mg magnezija dnevno.

Ako popijete čašu vina i dobijete migrenu, onda je vino jedan od okidača te biste ga trebali početi izbjegavati. Druge namirnice koje su najčešće problematične kada je riječ o migrenama su: čokolada, mononatrijev glutamat (aditiv), hrana prepuna konzervansa i zaslađivači.

Izbjegavanje kofeina

Pacijenti često ne shvataju da je kofein krivac, iako im pomaže da osjećaju bolje. Realnost je ta da je odvikavanje od kofeina ono što im zadaje migrene. Popiju kafu, osjećaju se dobro naredna dva sata, ali onda slijedi pakao.

Preventivni tretmani

Pitajte svog liječnika o najboljoj preventivnoj opciji za vas, koja može uključivati ​​beta-blokatore, antihipertenzive, antiepileptike ili CGRP blokatore.