Ovi napici su najkraći put do vitkosti i mirnog sna

Loše spavanje je povezano sa gojenjem, poremećenim hormonima, velikom gladi kada se probudite, problemima sa insulinom i šećerom u krvi.


Kako biste poboljšali kvalitet spavanja morate da budete pažljivi o tome šta pijete prije nego odete na spavanje. Vjerovatno znate da su kofein i šećer prije spavanja loša ideja, ali ima i drugih napitaka koje možete da pijete i ne ugrozite vaš miran san, a ni liniju.

Mlijeko

Čaša mlijeka, topla ili hladna, može da vas uspava zahvaljujući zdravoj dozi triptofana i kalcijuma. Više spavanja znači manje žudnje za hranom sutradan. Mlijeko sadrži i proteine koji potpomažu snagu mišića i njihov rast.

Sok od grožđa

Da bolje spavate i smršate može da vam pomogne 100 mililitara soka od grožđa. Lučenje insulina noću reguliše rad čitavog organizma. Antioksidanti koji se nalaze u grožđu pretvaraju masti koje se talože u masti koje se sagorijevaju.

Čaj od kamilice

Topao čaj pred spavanje podiže nivo glicina u tijelu, neurotransmitera koji opušta nerve i djeluje kao blagi sedativ. Poznato je da pomaže u kontroli glukoze i gubitku kilograma.

Kefir

Ovaj napitak bogat probioticima je blagotvoran za bakterije u stomaku i povećava broj dobrih bakterija, poboljšava varenje i pomaže absorbciju vitamina i minerala.

Proteinski šejk od soje

Soja, u formi mlijeka ili praha, bogata je aminokiselinom triptofanom. Može da poboljša kvalitet sna kao i nivo kortizola koji će vam pomoći u gubitku masnih naslaga na stomaku. Za bolje rezultate ubacite grčki jogurt u proteisnki šejk.

Voda

Kada pijete vodu onda ne unosite kalorije, a to pomaže u gubitku kilograma. Ukoliko pijete dovoljno vode poboljšaćete i kvalitet sna. Pijte dosta tečnosti i ostanite hidrirani.

Proteinski šejk

Ukoliko popijete proteinski šejk prije spavanja, ako ste vježbali toga dana, pomoći ćete vašim mišićima da se regenerišu tokom spavanja. Ponovna izgradnja mišića je ono što ih čini snažnijim, a što više mišića imate više ćete kalorija da sagorite. To kako i koliko će se vaši mišići regenerisati tokom spavanja zavisi samo od toga koliko im aminokiselina obezbijedite.

Komentari

komentara