Ovi čajevi će vam pomoći da lakše zaspite

Topli napitak će vas zagrijati tokom hladnog dana, ali posebno može pomoći u smirivanju brojnih tegoba, među kojima su i nesanica ili loše spavanje.

Kada imate upalu grla možete piti čaj s medom i limunom, zeleni čaj zbog antioksidanata koje sadrži (npr. polifenole poput flavonoida, epigalokatehin galata i katehina) ili crni čaj koji će vam osigurati dodatnu energiju. Dok neki čajevi koji sadrže kofein, teobromin, teofilin i ksantine mogu imati stimulativne prednosti, mnogi biljni čajevi imaju suprotan učinak.

Čaj od kamilice se široko koristi u alternativnoj medicini za opuštanje, uspavljivanje i miran san. Ako ste imali poteškoća sa spavanjem u djetinjstvu, vjerovatno su vam još roditelji preporučivali čaj od kamilice koji pomaže da lakše zaspite.

Problemi sa uspavljivanjem nisu neuobičajeni, posebno u vrijeme povećanog stresa. Čajevi namijenjeni za uspavljivanje sadrže specifične biljke koje pomažu u borbi protiv nesanice na prirodan način, tako da su odlična opcija ako želite da izbjegnete lijekove za spavanje.

Ako ste već probali čaj od kamilice i trebate nešto sa malo više potencijala za opuštanje, isprobajte nekoliko dolje navedenih čajeva kako biste brže zaspali i čvrsto spavali.

Biljke koje se često koristi u čajevima za spavanje:

kamilica
korijen valerijane
pasiflora
lavanda
matičnjak (različit od limuna koji može imati energizirajući učinak)
mačja trava.

Imajte na umu da stručnjaci preporučuju izbjegavanje korijena valerijane tokom trudnoće ili dojenja. Ako želite da probate čaj od valerijane, najbolje je da prvo porazgovarate sa ljekarom ili farmaceutom.