Ove vježbe će vam pomoći kod psihičkog i fizičkog umora

To što ste fizički umorni, ne mora značiti da ne trebate ništa trenirati, naprotiv. Za umorni organizam nije baš najbolja solucija pasivno ležanje. Znate onu staru ”Klin se klinom izbija”.

Uostalom, sagledajte stvari s pozitivne perspektive: dobra stvar kod fizičkih poslova jest da vam rijetko trebaju vježbe snage jer ste ih već ionako “odradili” na poslu pa to sve možete fino finalizirati jednim dobrim plankom te tako pripremiti i ojačati tijelo za daljnje fizičke napore.

Dakle, uskočite u svoju omiljenu trenirku te vježbanjem napravite sebe odmornijima i spremnijima za nove životne izazove, napunite se energijom, revitalizirajte, a kad završite, nagradite se pečenjem kolača, gledanjem omiljene sapunice, igranjem s djecom, izlaskom s prijateljima, radite što god da vas veseli…

Sljedeće vježbe disanja (pranajama joga) namijenjene su eliminaciji stresa, umora, nesanice, jačanju koncentracije, osnaživanju imunološkog sistema i dr.

Ramensko disanje:

Kod izdaha ramena opustite i spustite, kod udaha ih podignite. Ponovite pet do šest puta.

Grudno–međurebreno disanje:

Tijekom izdaha skupite mišiće rebarnog luka, a kada udišete opustite ih i raširite. Ponovite pet do šest puta.

Abdominalno-trbušno disanje:

Udobno se smjestite u sjedeći položaj. Izdahnite na nos i pri tome snažno uvucite stomak unutra, zatim udahnite na nos i pri tome opustite stomak van. Skoncentrišite se samo na stomak i rebarni dio tijela. Ponovite pet do 10 puta.