Ove napitke biste trebali izbjegavati nakon treninga

Odlučite li se za smoothie nakon treninga, imajte na umu da nije svejedno od čega je napravljen, jer previše voća nosi i višak šećera i kalorija. Takav smoothie poništiće učinak treninga

Dobar trening jedna je od najboljih stvari koje možete učiniti za svoje tijelo, a nakon što završite s vježbanjem, željećete nastaviti njegovati svoje tijelo na zdrav način, odnosno jesti i piti pravilno. Zato je važno naučiti koja hrana i tekućina najbolje odgovaraju organizmu nakon fizičkog napora.

Ako još niste otkrili optimalno piće, vrijeme je da saznate što većina nutricionista i trenera preporučuje, odnosno da saznate što bi trebalo – izbjegavati. Naime, velike su šanse da nakon treninga volite popiti smoothie, ali stručnjaci kažu da biste ih trebali izbjegavati u to vrijeme, jer vam neće pružiti ono što vam je potrebno.

– Smoothieji su bogati vitaminima i mineralima, ali to je otprilike sve što mogu ponuditi. Imaju malo vlakana, nemaju proteine ​​i složene ugljikohidrate – pojašnjava nutricionistica i fitness instruktorica Carly James za YahooLife.

Dijetetičarka Kristin Gillespie kaže da bi grickalice nakon treninga uz ugljikohidrate morale sadržavati i druge makronutrijente, uključujući proteine, vlakna i zdrave masti.

– Mnogi smoothieji sadrže velike količine ugljikohidrata i šećera s minimalno prisutnih drugih makronutrijenata – dodaje.

Iako sadrže prirodne šećere iz voća, konzumacija bilo koje vrste slatkog napitka nakon treninga može smanjiti vaš nivo energije, što može rezultovati padom energije. Dakle, ako nakon vježbanja morate popiti smoothie, on bi trebao biti ‘bogat proteinima i s malo kalorija’.

Voćni smoothieji su odlična stvar, ali ne nakon vežbanja, jer sadrže previše šećera i kalorija koji poništavaju učinak vježbanja.

Lični trener Rohan Arora slaže se u tome da bi trebalo izbjegavati smoothieje koji nose veliki broj kalorija odmah nakon treninga. Dodaje kako oni mogu izazvati i nadutost, pa ih je bolje izbjegavati. Takođe, izbjegavajte prženu hranu, kofein i hranu s visokim udjelom masti nakon vježbanja.

Suosnivač RockBox Fitnessa, nutricionist Steve Halloran kaže da nije preporučljivo piti ni shakeove, kao ni kofein i alkohol, jer mogu pogoršati dehidrataciju.

James kaže da treba izbjegavati i sve što zahtijeva značajan napor za probavu, uključujući masti, ulja i hranu bogatu vlaknima, jer ne želite da se vaše tijelo počne mučiti s probavom.

Okrenite se zdravoj hrani s ravnotežom hranjivih tvari

Namirnice koje uspostavljaju pravu ravnotežu između proteina, vlakana i ugljikohidrata mogu pomoći u održavanju nivoa energije tokom dužeg vremenskog razdoblja, kaže Gillespie. Takođe, napominje da grickalice nakon vježbanja mogu pomoći u izgradnji mišića, ali teško je to postići bez proteina, pa to treba biti takav zalogaj.

– Banane s maslacem od kikirikija, svježi sir s voćem, čokoladno mlijeko, sve to sadrži zdravu ravnotežu ugljikohidrata i proteina, kao i vlakana i mikronutrijenata koji su vašem tijelu potrebni nakon treninga, objašnjava ona. Aurora, s druge strane, ističe da su slatki krompir, piletina i riba dobre opcije za ručak nakon treninga.

error: Content is protected !!