Ove namirnice možete jesti u neograničenim količinama bez straha od debljanja

Čak i ako niste na dijeti, ova hrana donosi mnoge blagodati

 
Teško je odoljeti ukusnoj hrani ako ste na strogoj dijeti. Međutim, postoje namirnice koje možete jesti tokom dana bez rizika od debljanja jer sadrže minimalnu količinu kalorija.

Čak i ako niste na dijeti, ova hrana donosi mnoge blagodati, zbog čega je bitno da je uvrstite u ishranu.

Celer

Otprilike 95% celera čini voda, a ovaj super zdravi proizvod sadrži 30% vaše dnevne potrebe za vitaminom K.

Najbolje je jesti celer kad je svjež jer izgubi većinu korisnih svojstava u roku od pet dana od rezanja.

Također možete napraviti svježi sok od celera jer je ovo čudotvorna namirnica koja rješava sve probleme.


Rukola

U dvije šoljice rukole nalazi se samo deset kalorija, stoga vam konzumacija ove salate pomaže da ostanete vitki i izgubite masne naslage.

Možete je kombinovati sa sirom i začiniti maslinovim uljem.

Belance

Jaja su uopšteno zdrava, a bjelanca možete jesti u ogromnim količinama, bez brige da ćete se udebljati. Upravo zato su bjelanca korisna za sve one koji slijede strogu djetu.

Bjelanca pomiješajte s nekoliko kriški paradajza i dobit ćete najzdraviji omlet ikad.

Salata

Salata je prepuna vitamina A i C, kao i folne kiseline i željeza.

Praktično je bez kalorija, tako da konzumacija salate u velikim količinama neće uzrokovati debljanje.


Krastavci

Krastavci sadrže gotovo jednaku količinu vode kao i celer.

Svježi hrskavi krastavci imaju značajne zdravstvene koristi. Koža krastavca sadrži većinu svoje hranjive vrijednosti, posebno beta-karoten, koji je dobar za vaše oči. Tako da je bolje da ih ne gulite.

Međutim, kupovne krastavce treba dobro oprati jer mogu sadržati bakterije i pesticide. No, ako imate domaće krastavce, za to se ne morate brinuti.

Grejpfrut

Grejp pomaže u stabilizaciji količine šećera u krvi. Pun je vitamina C, a zahvaljujući niskoj kalorijskoj vrijednosti, može vam pomoći smanjiti dodatne centimetre oko struka.

Narandže

Narandže su mnogima jedan od najukusnijih plodova, a u 100 grama sadrže svega 47 kalorija.

Najpoznatije su po sadržaju vitamina C, a ona bela tsvar koja se nalazi ispod kore sadrži puno vlakana koja pomažu u snižavanju holesterola.