Ove joga poze mogu vam poboljšati probavu

Ponekad je čovjeku dovoljno tek par pokreta tijela koji će mu pomoći da pronađe unutrašnju ravnotežu.  Upravo je joga aktivnost uz koju možete osloboditi duh i aktivirati željeni dio tijela. Važno je napomenuti da sve ove vježbe mogu izvoditi i trudnice.

Utthita trikonasana –položaj trokuta

Ova poza razvija snagu, gipkost i izdržljivost, pomaže kod bolnih leđa i krsta, stimulira unutrašnje organe i poboljšava probavu, prenosi Novi-vjetar.

Ardha Matsyendrasana – položaj twista

Položaj poluzaokreta donosi novu energiju i vitalnost te blagotvorno djeluje na cijeli organizam. S obzirom da twist stimulira energiju vatre u želucu ova vježba pozitivno utječe na probavu.

Ardha pawanmuktasana – položaj za oslobađanje vjetrova

Osim što je dobra za kralježnicu jer otpušta napetost u donjem dijelu leđa, ova poza ublažava simptome probavnih smetnji te utječe na oslobođenje plinova. Masažom bedara o trbuh stimuliraju se unutrašnji organi, što potiče cirkulaciju i stimulira nervni sistem, što dovodi do boljeg rada svih organa. Ova asana terapijski se primjenjuje i kod menstrualnih poremećaja.

Balansana – položaj djeteta

Osim što se koristi za opuštanje između zahtjevnijih poza, ova asana smiruje nervni sistem i utišava um. Uz ovu pauzu nestaju stres i umor, a s obzirom da disanjem masiramo trbuh o bedra vrlo je pogodna za poboljšanje probave, ali i za smanjenje bolova u donjem dijelu kralježnice, kao i onih u vratu. U trudnoći se izvodi raširenih koljena i s podlakticama na podu.

Uz ove opuštajuće poze, pokušajte još s nekoliko savjeta kojima ćete uravnotežiti svoju probavu i ubrzati metabolizam.

Povećajte unos voća i povrća bogata vlaknima te cjelovitih žitarica, a smanjite unos šećera bijeloga brašna, alkohola i ugljikohidrata.
    Pijte probiotike svaki dan. Možete ih konzumirati u obliku mliječnih napitaka.
    Ne odgađajte pražnjenje crijeva.