Ova tehnika će vam pomoći kada vas uhvate dosadni grčevi u nogama

Uz ovaj trik grč će vrlo brzo popustiti.


Smanjen broj elektrolita u krvi poput magnezija, kalija, kalcija i natrija prema znanstvenom istraživanju može dovesti do česte pojave grčeva u nogama. Oni se smanjuju pojačanim znojenjem ili pak uporabom diuretika. Najčešći uzročnici grčeva su magnezij i kalcij, a upravo se oni najčešće i najbrže izlučuju iz organizma.

Uzročnici grčeva u nogama, osim nedostatka minerala, mogu biti i neudobne cipele, spuštena stoopala, degenerativne promjene zglobova stopala, nepravilno sjedenje ili pak neke bolesti lokomotornog aparata. Prevencija grčeva jest vježbanje, dobra cirkulacija, ispijanje barem litre i pol tekućine dnevno, unos dovoljno minerala u tijelo.

Donosimo vam trik pomoću kojega se možete riješiti grča, uhvati li vas u stopalu ili u drugom dijelu noge. Primite se za nožne prste noge koju je uhvatio grč te ih naglo i snažno povucite prema sebi. Bude li bol snažna, izdržite i pokušajte zadržati stopalo u tom položaju, a drugom rukom istovremeno masirajte bolni mišić. Grč će vrlo brzo popustiti.