Oslobodite se okova lošeg raspoloženja za samo tri minute

Loše raspoloženje se može popraviti šopingom, ali ne morate trošiti svoj novac da biste se osjećali bolje.

Ako primjenite ove vježbe, vidjećete da će promjene biti i te kako pozitivne. Potrebno je samo tri minute za svaku od njih i ubrzo ćete primjetiti razliku.

Kontrolišite misli

Možda će vas iznenaditi, ali vaš mozak vam ne pomaže kada vam je potrebno dobro raspoloženje. Ako se osjećate loše mozak pokušava da aktivira centar “nagrada”.

Osjećaji kao što su ponos, stid i krivica aktiviraju isti dio mozga. Šta da uradite da to izbjegnete? Najbolje je da se zapitate “Za što sam zahvalna?”.

Jedan od najmoćnijih efekata zahvalnosti je porast lučenja serotonina. Kada razmišljate o stvarima za koje ste zahvalni, vi ste “prisiljeni” da se fokusirate na pozitivne aspekte života.

Definišite emocije

Pitajte se zašto se osjećate loše. Studije su pokazale da definisanjem svojih osjećanja utičete na njihovo “nestajanje”.

Da biste prestali da budete neraspoloženi, koristite samo nekoliko riječi za opis svojih emocija i odmah ćete se osjećati bolje.

Shvatite da niste savršeni

Najčešći uzrok zabrinutosti i anksioznosti je osećaj da nismo savršeni. Presudno je da zaboravite na ideale i prihvatite da ste dovoljno dobri.

Vjerujte u snagu dodira

Zagrljaj smanjuje nivo anksioznosti. Držanje ruku i rukovanje imaju isti efekt – izazivaju lučenje hormona oksitocina i čine vas srećnom.

error: Content is protected !!