Oslić čuva mozak, lignje jačaju kosti, a sardina popravlja raspoloženje

 Osim što je zdrava, ukusna i može se pripremiti na mnogo različitih načina, lako se i brzo probavlja. Bez obzira na to volite li riječnu ili morsku ribu, ili pak neke druge morske plodove, svaku vrstu odlikuje bogatstvo hranjivih tvari, prije svega vitamina, minerala i aminokiselina.

Tuna

Izuzetno je bogata mineralom selenom i vitaminom A, koji igraju važnu ulogu u borbi protiv slobodnih radikala i usporavaju starenje.

Oslić

Ima malu energetsku vrijednost pa se ubraja u dijetetske namirnice. Sto grama oslića sadrži 80 posto vode, 0,85 g masti i 17,2 g bjelančevina. Bogat je vitaminima B1 i B2, kalijem, kalcijem i fosforom. Pozitivno utječe na kosti i rad mozga.

Sardina

Sadrži magnezij i triptofan koji blagotvorno utječu na nervni sistem i popravljaju raspoloženje, bogata je proteinima, omega 3 masnim kiselinama i kalijem.

Pastrmka

Preporučuje se dijabetičarima i osobama s visokim krvnim pritiskom. Pastrmka je niskokalorična i sadrži malo natrija (40 mg u 100 g) pa štiti od kardiovaskularnih tegoba.

Šaran

Ubraja se u masne ribe, bogat je bjelančevinama, omega 3 masnim kiselinama, vitaminima A, D i E. Čuva srčani mišić i ublažava tegobe bolesti krvnih žila, kao i psorijazu.

Smuđ

Samo pastrva sadrži manje masti od smuđa. Bogat je vitaminom D, bjelančevinama, kalcijem, fosforom, natrijem i magnezijem. Nutricionisti ga najčešće preporučuju u dijetama.

Lignje

Obiluju kalcijem pa jačaju kosti, kosu i zube. Naročito se preporučuju djeci i onima koji ne vole mliječne proizvode.

Komentari

komentara

error: Content is protected !!