Odlazak u krevet: ŠTO KASNIJE LIJEŽEMO, TO VIŠE ŠTETIMO ZDRAVLJU!

Ukoliko imate naviku da kasno odlazite u krevet, preporučujemo vam da se ove navike što prije riješite, jer ona može biti jako loša po zdravlje.

Prvi znakovi nedostatka sna su smanjenje koncentracije i napetost, povećanje loših navika, poput konzumiranja hrane pred odlazak na spavanje. Umor takođe može dovesti i do povećanja krvnog pritiska. Blijed ten, glavobolje i mentalna iscrpljenost su znakovi kršenja rutine spavanja, jer se tada ne dozvoljava umu da se odmori u vremenu koje je za to prirodno izdvojeno .

Stručnjaci tvrde da se mozak najbolje odmori ako legnemo u krevet u periodu od 21 do 23 časa. Već nakon 22 sata nivo mentalne sposobnosti i energije postepeno opada kod većine ljudi. Prema brojnim istraživanjima, ukoliko se kasno odlazi na spavanje, čovjek neće moći racionalno da odlučuje.

Istraživanja stručnjaka ukazuju na značaj sna posebno u periodu između 1 i 3 sata poslije ponoći. Osobe koje ostaju budne do kasno, postaće iscrpljene i razdražljive, što dalje može dovesti do agresije, napada panike, kao i histerije.

Ukoliko je uzrok vašeg nespavanja nesanica, važno je da promijenite određene navike – lezite u krevet ranije, izbjegavajte upotrebu telefona ili gledanje televizije pred spavanje, nemojte jesti kaloričnu hranu.

Ako osjetite glad, napravite neki napitak koji će vas opustiti, poput čaja ili šolje mlijeka, a možete isprobati i razne metode koje će vas brzo uspavati.