Obrnuti trbušnjaci uništavaju salo na leđima (Video)

Fizička aktivnost i balansirana ishrana idu ruku pod ruku, ako želimo da izgledamo lijepo.

Vježbe koje će “uništiti” salo na leđima ne zahtijevaju više od 15 minuta vašeg vremena, a pomoći će vam da opet izgledate lijepo.

Vježba broj 1

Lezite na pod na stomak. Ispružite ruke uz tijelo i zategnute ih. Probajte da se izvijete što više možete. Kao da radite obrnute trbušnjake. Vratite se u početni položaj pa ponovite ovu vježbu 10 puta.

Vježba broj 2.

Kao i u prvoj vježbi i u ovoj lezite na stomak i probajte da se izvijete što više pri tome držite ruke na glavi. Kao kada radite trbušnjake, ali u ovom slučaju radite obrnuto.

Vježba broj 3.

Ova vježba će vam pomoći da se oslobodite sala sa donjeg dijela leđa. Struk će vam biti tanji i izgledaćete ljepše. Lezite na stomak. Ruke stavite iza glave, pa pokušajte da se izvijete na lijevu pa na desnu stranu. Lagano se zarotirajte čas na jednu, čas na drugu stranu i ovu vježbu ponavljajte 10 puta.

Vježba broj 4.

Ova vježba će pomoći da se oslobodite sala na gornjem dijelu leđa. Spustite se u položaj psa. Opustite leđa a zatim se “nakostriješite” kao mačka. Opet opustite tijelo u poziciju psa, pa se opet zategnite kao mačka i tako 10 puta. Ako želite da se oslobodite sala sa leđa, pored vježbanja izuzetno je važno da držite dijetu. Tj. neophodno je da vaša ishrana bude balansirana i oslobođena od masnoća i šećera.

Da biste smršale u rekordnom roku, naša preporuka je da pijete sok od 1 mrkve svaki dan ili da jedete grejpfrut ili limunadu na prazan stomak.

Pored gore navedenih vježbi, za skidanje sala sa leđa, plivanje je takođe veoma korisna vježba.