Njujorška dijeta: Smršavite uz uživanje u hrani i bez odricanja

 

Trend koji je zavladao SAD-om je dijeta Velike Jabuke koja osim što u nazivu ima pojam dijete po ničemu drugom se ne veže za klasičan režim prehrane i gladovanje već za uživanje u hrani i životu.

Ovu trenutno najpopularniju i najzdraviju dijetu prigrlile su mnoge Njujorčanke jer u njoj nema odricanja i zabrana i što je najvažnije nema niti gladovanja:

1. Jedite što vam odgovara.

2. Jedite samo i jedino kada ste stvarno gladni.

3. Ne prejedajte se već kad osjetite da više niste gladni povucite ručnu. Neka vam vaša šaka bude mjerilo količine na tanjiru.

4. Ne pregladnjujte se. Među zalogajčići su uvijek dobro došli. Saveznike potražite u krekerima, koštunjičavom i suhom voću. Napunite torbu, automobil ili džepove slasnim zalogajčićima koji će utažiti glad i učinili ste puno za sebe.

5. Slušajte svoje tijelo i jedite kad vam odgovara. Ako se zaželite hrane čak i oko 22 sata slobodno gricnite nešto pametno poput voća i utažite glad. Isto vrijedi i za deserte i slatke zalogajčiće poput pudinga i čokolade, ali u malim količinama (redak čokolade, a ne cijelu).

6. Pojednostavnite obroke. Dokazano je da što je veći izbor hrane to ćemo više pojesti. Veća ponuda, veći izazov. Zadržite se na jednostavnim kombinacijama hrane i ili na istoj večeri dok vam ne dosadi.

7. Ne bježite od proteina i cjelovitih žitarica. Kruh, riža i tjestenina nisu vaši neprijatelji,  oni su idealni za kombinirovanje i smišljanje obroka. Izbjegavajte jedino bijele namirnice (rižu, tijesto i hljeb, odnosno općenito bijelo brašno).

8. Uživajte u povrću koliko god možete.

9. Riješite se brze hrane jer ona je vaš najgori neprijatelj.

10. Unesite u svoj život malo fizičke aktivnosti. Svaki oblik je dobro došao.