Njega biljem: SPRIJEČITE ZNOJENJE NOGU

Blagi biljni pilinzi, puder i kupke na bazi žalfije, orahovog lista, lavande i ruzmarina dobra su prevencija gljivičnih i bakterijskih infekcija stopala

Problem sa znojenjem stopala, u većoj ili manjoj mjeri, imaju svi ljudi. Međutim, treba imati na umu da ovo ne prdstavlja samo esetski, nego i zdravstveni preoblem, jer pojačano vlaženje kože stvara idealne uslove za razvoj bakterijskih ili gljivičnih infekcija. Zato, čim primijetite da vam se noge prekomjerno znoje, preduzmite preventivne mjere: kupke od ljekovitog bilja i mirisni puder, koje možete i sami napraviti, zatvaraju pore, omekšavaju grubu i suhu kožu na tabanima i relaksiraju stopala.

RECEPTI

Kupka od orahovog lista i korjena hrasta

U 2 litra prokuhale vode sipati 5 supenih kašika sitno isjeckanog lista oraha i kore mladog hrasta. Kuhati 10 minuta i ostaviti da se ohladi. Noge prati u mlakoj kupki.

Kupka od jabukovog sirćeta

Pomiješati 3 šoljice jabukovog sirćeta i 3 litre tople vode. Držati noge 10 minuta u ovoj kupki.

Kupka od žalfije

U 3 dl prokuhale vode sipati 50 g usitnjenih listova žalfije, pa ostaviti da stoji pokriveno desetak minuta. Nakon toga čaj procijediti i sipati u lavor sa malo tople vode. Noge držati u kupki 10 minuta.

Mirišljivi puder

Pomiješati po 50 g sode bikarbone, kukuruznog škroba ( ili gustina ) i bijele gline, pa dodati 8 kapi čistog eteričnog ulja ružinog drveta, grejpfruta ili bora. Sve dobro izmiješati i staviti u odgovarajuću posudu. Ovaj puder može se koristiti nakon kupke ili sipati u cipele, jer održava stopala suhim i mirisnim.

Slani uljni piling

Preporučljivo je jednom sedmično primijeniti piling sa maslinovim uljem, kako bi se osvježile umorne noge. Maslinovo ulje hrani kožu i sprječava svrab, dok morska so dezinficira kožu i pospješuje cirkulaciju. Pomiješati 2 kašike maslinovog ulja sa 2 kašike sitne morske soli. Smjesu malo navlažiti u ruci i umasirati kružnim pokretima u stopala. Nakon 5 do 10 minuta masaže, isprati toplom vodom i posušiti stopala.

SAVJET PLUS

• Birajte obuću od prirodnih materijala, koja omogućava cirkulaciju vazduha
• Nosite čarape od materijala koji upijaju znoj, poput pamuka ili vune ( izbjegavajte sintetiku )
• Ukoliko imate problem sa pojačanim znojenjem, praktikujete biljne kupke najmanje dva puta dnevno.

Komentari

komentara

error: Content is protected !!