Nije kročila u teretanu, a smršala 50 kilograma za deset mjeseci!

Izuzetnu popularnost ova dijeta stekla je zahvaljujući mogućnosti da se brzo izgubi veliki broj kilograma

 
Jedna korisnica Imgura, ponosna na svoje rezultate, objavila je fotografije prije početka dijete i nakon što je uspjela da smrša neverovatnih 50 kilograma i to za samo 10 mjeseci.

Uz fotografije objavila je svoj recept pomoću kojeg je uspela da skine višak kilograma. Napisala je sljedeće:

– Ja nisam doktor, samo dijelim sa vama šta je meni pomoglo.

Ja sam se odlučila za ketogenu ishranu. Unosim oko 20 – 25 neto ugljenih hidrata dnevno. Zapravo, kada vaše tijelo ne može da koristi ugljene hidrate, mora da gori masti. Između 90 i 95 posto mog unosa ugljenih hidrata dolazi iz povrća, sa velikom količinom proteina iz piletine, govedine, ćuretine, itd.

Za one koji traže razlog ili motivaciju: samo počnite i ne varajte se. Bacila sam sve iz kuće i nisam se osvrtala. Šamar koji me je otrijeznio bio je kada sam stala na vagu i shvatila da imam 30 kilograma više nego što sam mislila. Bićete zahvalni sebi za godinu dana (ili 10 mjeseci). Vjerujte mi. Planiram da izgubim još kilograma (ima dosta mene ovde još uvijek).

Šta je ketogena ishrana?

Ketogena ishrana podrazumijeva jelovnik u kojem se maksimalno smanjuje unos ugljenih hidrata tokom dana. Izuzetnu popularnost ova dijeta stekla je zahvaljujući mogućnosti da se brzo izgubi veliki broj kilograma. Njen jelovnik bazira se na manjim unosima kalorija, a pritom se jede hrana bogata proteinima.

Kako funkcioniše?

Kada organizmu ograničimo unos šećera (ugljenih hidrata) tijelo crpi energiju iz ketona, koji dolaze iz postojećih masnih naslaga. Na taj način, tope se masne neslage, koje tijelo koristi kao energiju koja nam je potrebna tokom dana. Ipak, da bi do togla došlo, važno je da unos proteina zadovoljava dnevne potrebe, jer ukoliko nije tako, započinje proces razgradnje mišićnog tkiva.

Šta smije da se jede?

Od mesa je prihvatljivo gotovo sve: piletina, teletina, govedina, mesne prerađevine i dr.
Sva riba je dozvoljena uključujući skušu, lososa i tunjevinu.
Mlijeko i mlečni proizvodi: jogurt, kefir, sir su takođe dozvoljeni.
Od začina možete koristiti alevu papriku, biber, so, soja sos i senf. Poželjino je koristiti i laneno ulje i maslinovo ulje.
Važno je naglasiti da se hljeb nikako ne sme konzumirati tokom držanja ove dijete.

Komentari

komentara

error: Content is protected !!