Nevjerovatna transformacija pjevačice Adele (31): Najpoznatija muzička debeljuca se prepolovila!

Osim zbog zapanjujućih rezultata koje je s njom (u četiri mjeseca) postigla Adele, dijeta je postala tako omiljena i zato što dopušta, zapravo čak i potiče konzumiranje čokolade i vina.

Britanska pjevačica Adele (31), dobitnica 15 Grammyja u 2020. je ušetala s novom, zavidnom linijom za koju čak i njeni osobni treneri tvrde da je 90 posto posljedica sirtfood dijete, a samo 10 posto svakodnevne tjelovježbe kojoj poznata kantautorica nije pretjerano sklona. Donedavno slatka bucka uspjela je smršati više od 40 kilograma, a njene su fotografije u novom izdanju preplavile medije širom svijeta i skrenule pažnju na ovu dijetu koja je zaludjela i mnoge druge poznate osobe, poput Pippe Middleton.

 Kružni trening i pilates

Prema pisanju US Weeklyja, pjevačica je potražila pomoć osobnog treneta s kojim je radila tri puta sedmično. Trening je trajao 60 minuta, a njena rutina uključivala je kardio, kružni trening i pilates. Izvor blizak pjevačici izjavio je za američke medije da je Adele više od gubitka kilograma i seksipilnog izgleda željela da se osjeća udobno u vlastitoj koži.

Britanski tabloid The Sun navodi kako je pilates jedan od razloga zašto Adele danas izgleda skoro neprepoznatljivo. Ova vrsta vježbanja omiljena je među slavnim ljepoticama koje su željele da brzo izgube koji kilogram viška, a Gwyneth Paltrow, Kourtney Kardashian, Meghan Markle i Naomi Campbell samo su neke od njih.

  • Sa drastičnim životnim promjenama krenula je u oktobru prošle godine. Shvatila je da se ne osjeća dobro u svom tijelu i znala je da mora nešto promijeniti jer je željela biti što zdravija majka. Za vrijeme dijete zdravlje joj je bilo primarni fokus, promjene nije uvela jer je željela izgledati mršavo –  rekao je izvor blizak pjevačici za američki People.

 Proteini i zeleni smoothiji

Što se tiče ishrane, Adele je priznala da se pridržavala principa sirtuinske dijete koja, između ostalog, dozvoljava unos čokolade i vina. Njeni autori Aidan Goggins i Glen Matten smatraju da unos hrane koja aktivira tzv. sirtuine potiče trošenje masnih naslaga  odnosno mršavljenje. Osim vina i čikolade, hrana koja djeluju kao aktivatori sirtuina su i kafa, zeleni čaj i jabuke.

Sirtuinska dijeta podrazumijeva unos niskokalorične hrane, obilje proteina i svježe cijeđenih voćnih sokova. Tokom cheat dana, dozvoljen je umjeren unos tamne čokolade i crvenog vina.

Ipak, sirtuinska dijete je sve samo ne jednostavna: tokom prva tri dana Adele je dnevno unosila samo 1000 kalorija – jedan obrok krcat namirnicama koje aktiviraju sirtuine i dva smoothija od kelja, celera i jabuke.

Iduća četiri dana dozvoljeno je unijeti do 1500 kalorija, kada je dozvoljen i četvrti obrok. Nakon te sedmice, dozvoljeno je jesti neograničen broj obroka koji aktiviraju sirtuine. Naravno, sve ovo je popraćeno redovnim vježbanjem poput pilatesa, trčanja, ili kružnog treninga koja aktivira mišiće u cijelom tijelu.

 ŠTA SU SIRTUINI?

Sirtuini su vrsta proteina u našem tijelu koji sudjeluju u regulaciji brojnih važnih procesa poput metabolizma, starenja, smrti stanica ili upala. U ljudskom organizmu postoji sedam različitih vrsta sirtuina, a najistraženiji je tzv. SIRT1.

Pokazalo se da upravo ovaj protein ima ulogu u katabolizmu masti i holesterola u jetri te, među ostalim, potiče oksidaciju masnih kiselina. Iako su istraživanja o sirtuinima tek na početku naučne studije na ovu temu daju razlog za optimizam. Tako je studija objavljena 2008. godine u časopisu Cell Metabolism pokazala kako aktivacija SIRT1 potiče oksidaciju masti štiteći od debljine miševe koji su bili na prehrani bogatoj mastima. Iste godine objavljena je i studija u časopisu The International Journal of Obesity koja je pokazala značajnu veću aktivnost SIRT1 u vitkih žena u usporedbi s pretilim ispitanicima. Zanimljivo, autori studije su istaknuli kako restrikcija unosa kalorija može aktivirati sirtuine, a sličan povoljan učinak nudi i unos resveratrola, molekule kojoj vino duguje svoju blagotvornost.

Gdje možete pronaći sirtuin? On se nalazi u zelenome čaju, crnoj kafi, crvenome vinu, tamnoj čokoladi, orasima, borovnicama i mnogim drugim ukusnim namirnicama.

 PRIMJER JELOVNIKA SIRTUINSKE DIJETE

 Doručak:

Smoothie od kelja, celera i jabuke

Kafa

 Međuobrok:

Zeleni čaj

Tamna čokolada, 1 red

 Ručak:

Toplo hladna salata od heljde, lososa, rikule, kapara začinjena maslinovim uljem i limunovim sokom

Crno vino, 1 čaša

  Međuobrok:
Smoothie od peršuna, kelja, borovnica i banane

  Večera:

Supa od povrća s piletinom

Smoothie od jabuke i jagoda s dodatkom kakaa i oraha

 

 

 

Komentari

komentara

error: Content is protected !!