Nema gladovanja: UZ KRASTAVAC DIJETU ZA 14 DANA ĆETE SMRŠATI I DO 7 KG

Ukoliko spadate u ljude koji ne vole previše da planiraju obroke, a žele da izgube koji kilogram viška, onda je dijeta s krastavcima baš za vas.

Ova dijeta se sprovodi između 10 i 14 dana (nakon toga je pauza od 7 dana), a moguće je izgubiti i do 7 kilograma, a za sve to vrijeme nećete gladovati, a pravljenje obroka ne zahtijeva sate i sate u kuhinji. Osnova ishrane su smutiji ili salate s krastavcima, koje možete konzumirati u neograničenim količinama, ali i svaki put kada osjetite glad.

I salata i smuti bogati su vitaminima i mineralima, pa se ne treba plašiti da ćete tokom ovog režima nešto propustiti. Ipak, preporuka je, kao i kod svake dijete, prvo provjeriti stanje svog organizma i posavjetovati se s jlekarom.

Primjeri jelovnika:

Doručak:
2 kuhana jaja ili 150 grama tunjevine ocijeđene od ulja ili 150 grama bijelog mesa sa roštilja; ili 2 tvrdo kuhana jaja + činija salate od krastavaca

Užina:
5 šljiva ili jedna veća jabuka ili breskva… ili neko drugo sezonsko voće do 200 grama

Ručak:
2 velika kuhana krompira (može se kuhati na pari, peći u rerni ali ne pržiti na ulju) ili 3 kriške tostiranog integralnog hljeba + posuda salate od krastavca

Užina:
Šejk od krastavca

Večera:
300 grama svježeg voća.

Ne zaboravite da uz svaki obrok kao i između obroka smijete neograničeno da jedete salatu od krastavca ili pijete smuti od krastavca, a isto pravilo važi i ako ogladnite.

Zabranjeno je:
Od tečnosti piju se obična voda, čaj i kafa. Ono što je strogo zabranjena su gazirana pića, alkohol i slatkiši.

Salata od krastavaca
Potrebno: oko 400 g krastavaca; 2 dl kiselog mlijeka ili jogurta (ko ima domaći kefir može ga koristiti umjesto jogurta, jer je odličan za probavu) sa i po želji mladim bijelim lukom

Krastavac oljuštiti i isjeći na kolutiće, posoliti, lagano promiješati i preliti kiselim mlijekom, jogurtom ili kefirom. Možete, po ukusu, dodati malo bijelog luka i odmah poslužiti.

Šejk/ Smuti od krastavaca

Potrebno: krastavac s korom, šaka špinata, 1 kisela jabuka, malo mljevenog đumbira i komadiće badema i oraha

Sastojke dobro operite pa nasjeckajte i stavite u blender. Po želji dodajte malo đumbira i prije posluživanja pospite sitno nasjeckanim bademima.

Ovaj napitak snabdjeće organizam obiljem vitamina i minerala, posebno vitaminima A i K. Napitak je bogat i vlaknima, magnezijumom, gvožđem, vitaminima C, E i B, kao i kalcijumom i kalijumom. Cijeli spektar svega što nam je potrebno, sve u jednoj čaši.