Nećete ni osjetiti da ste na dijeti: OBRNUTA DIJETA JE NAJPOPULARNIJA U SVIJETU

Ovaj režim ishrane je osmislila fitnes instruktorka Sofija Alen. Ovako ćete na potpuno prirodan način da izgubite kilograme, da da pritom ne osjetite glad ni u jednom trenutku, tvrdi ona.

Trik je u tome da lagano počnete da pravite deficit kalorija. Dakle, prve nedelje smanjite obroke za 200 kalorija, slijedeće nedelje za još 200 i tako dok ne dođete do toga da u toku dana unosite 1400 kalorija. Takođe, uvodite i postepeno i fizičku aktivnost.

Ovo je jedini način da kilogrami nestanu, a da ne osjetite da ste na dijeti.

Šta kada dostignemo željenu kilažu?

Nakon gubljenja suvišnih kilograma svi strahuju od jo-jo efekta i vraćanja ishrani na koju su navikli. Kako bi kilaža ostala nepromijenjena primijenite isto pravilo, ali umjesto da smanjujete, postepeno povećavajte kalorije. Moći ćete da imate 3 obroka, ali i dezert, a kilogrami se neće vratiti.

“Ideja je u tome da lagano vraćate kalorije u svoj život. Počnite sa 100-200, ako ste unosili 1.400 kalorija do sada, prve nedjelje unesite 1.600, pa slijedeće 1.700 i tako postepeno povećavajte broj kalorija, sve dok ne dođete do 2000 kalorija dnevno, koliko je preporučeno za žene”, rekla je ona.

“Svake nedjelje, ješćete sve više. I dalje ćete biti u deficitu kalorija, ali ćete postepeno navikavati tijelo na normalniju ishranu. U kombinaciji sa redovnom fizičkom aktivnošću ovo će vas pripremiti za pravilniji režim ishrane i omogućiti da zadržite rezultate”, rekla je ona.

Sofijin predlog jelovnika izgleda ovako:

Doručak: Kafa, omlet od bjelanaca i povrća, avokado
Ručak: Salata od piletine, bundeve, sjemenki bundeve, raštana i mrkve
Večera: Mljevena govedina sa meksičkim začinima, tikvicama, pečurkama i biljnim sirom, poslužena u kukuruznoj tortilji