NE MOŽETE ZASPATI? IZGOVARAJTE AUTOSUGESTIVNE RIJEČI OPUŠTANJA!

Pet minuta nakon izlaganja ovih riječi koje sugerišu ugodu i opuštanje ispitanici su drijemali 47 posto duže tokom kratkog odmora od onih koji nisu “mantrali” ove riječi. I otkucaji srca također su se reducirali značajno među onima koji su izgovarali ove ključne riječi. Eksperiment je, međutim pokazao da su ove riječi i te kako efektivne i među ljudima s ozbiljnim problemima s uspavljivanjem.

“Spava vam se, jako vam se spava”, nije hipnoza, ali vaš se mozak zaista može uspavati s nekoliko vrlo jednostavnih autosugestivnih riječi, pokazalo je ispitivanje objavljeno u Journal of Applied Social Psychology, a prenosi The Huffington Post.

Pet minuta nakon izlaganja ovim riječima koje sugerišu ugodu i opuštanje ispitanici su drijemali 47 posto duže tokom kratkog odmora od onih koji nisu “mantrali” ove riječi. I otkucaji srca također su se reducirali značajno među onima koji su izgovarali ove ključne riječi. Eksperiment je, međutim pokazao da su ove riječi i te kako efikasne i među ljudima s ozbiljnim problemima s uspavljivanjem.

Izgovarajući riječi opuštanja aktiviraju se ciljni mentalni procesi u mozgu koji detektiraju u kojoj se mjeri umorno i napeto osjećate, objašnjava koautor studije Mitsuru Shimizu, doktor medicine sa Sveučilišta Southern Illinois Edwardsville. Ipak, tačan psihološki proces malo je nejasan. Kako bilo, ako možete upotrijebiti ključne riječi i slike kao biste poboljšali svoje samopouzdanje prije razgovora za posao, možete se i uspavati samo razmišljajući o opuštajućim riječima, kaže Shimizu.

Ukoliko želite probati i sami, to i učinite. Napišite riječi poput “miran” ili “odmor” na papiriće. Stavite ih u vašu kupaonicu, pokraj kreveta ili negdje gdje ćete ih vidjeti sat vremena prije odlaska na spavanje. Izlažući sebe ovim ‘mantrama’ vaše uspavljivanje će se poboljšati, tvrdi Shimizu.

(thehuffingtonpost.com/aura.ba)

Komentari

komentara