NE ČINITE OVE STVARI NAKON RASKIDA VEZE!

raskidPrekidi nikada nisu laki, a nakon njih smo često spremni na stvari koje su sve samo ne dobre za nas i zbog kojih se kasnije uvijek kajemo. Srećom, naučna istraživanju su otkrila nekoliko savjeta koji će vam pomoći da prebrodite ovaj bolni period i iz svega izađete jači.

NE IDITE NA FACEBOOK!

Privremeno suzdržavanje od posjećivanja facebook stranice vašeg bivšeg partnera ili njegovo brisanje sa liste prijatelja bi vam moglo uveliko pomoći. Istraživanje objavljeno u magazinu Cyberpshilogy pokazuje da uhođenje vašeg bivšeg na društvenim mrežama može samo da vam oteža emocionalni oporavak.
– Ljudi koji su opsesivno pratili objave bivšeg partnera nakon prekida, su imali znatno veće poteškoće nastave dalje da žive, nego oni koji su bivšeg partnera obrisali sa liste prijatelja ili čak blokirali na Facebooku.- kaže autorica istraživanja Tara Marshall.

NE ZAPISUJTE SVOJA OSJEĆANJA!

Iako se smatra da će vam bilježenje emocija pomoći da ljubavne rane brže zacijele, ono zapravo može imati potpuno suprotni efekat. Istraživanje provedeno 2012.godine na univerzitetu u Arizoni je pokazalo da su ljudi koji su nakon prekida ili razvoda svakodnevno zapisivali svoje emocije, imali velike emocionalne poteškoće a mnogi su čak i pali u depresiju. S druge strane ljudi koji su bilježili svakodnevna dešavanja u svojim životima su uspjeli da se skoro potpuno oporave od bolnih prekida. Istraživači su zaključili da zapisivanje bolnih emocija nakon prekida kod nekih ljudi može samo produžiti agoniju.

PAZITE NA SVOJE ZDRAVLJE!

Nakon prekida veze ili razvoda, mnogi ljudi se odaju velikim količinama alkohola ili namirnicama punim mastima i šećera, kako bi se što prije oporavili i preboljeli izgubljenu osobu. Ipak, pokušajte da totalno ne izgubite kontrolu nad svojom ishranom i fitnes programom. Stručnjaci se slažu da je ovo sjajan period da se fokusirate na svoje zdravlje.

– Jedna od stvari koje se gubi nakon prekida je osjećaj kontrole. Iz tog razloga, fokusirajte se na nešto što psihički i fizički možete kontrolisati, poput jačanja svoga tijela ili smanjenja holesterola. Postavite sebi ciljeve koje možete ostvariti kako bi povratili osjećaj kontrole nad svojim životom.- govori MJ Ryan, autor i životni trener.

POKUŠATI OSTATI JAKO DOBRI PRIJATELJI!
Vrlo je jednostavan način da otkrijete  da li ste spremni gledati bivšeg partnera kao prijatelja. Zamislite sljedeći scenarij. Sjedite s njim/njom na kafi i slušate njegove/njene priče o novoj ljubavi. Ako mislite da vam to ne bi bilo nimalo ugodno, razvijanje prijateljstva apsolutno ne dolazi u obzir.

(health.com/D.K./aura.ba)

Komentari

komentara

error: Content is protected !!