Navalite na bademe: Riznica zdravlja u nepuna dva grama!

Bademi su još od najranijih dana čovječanstva bili omiljena grickalica tadašnjih ljudi, i to s dobrim razlogom.

Kako bismo bolje razumjeli hranjivu vrijednost badema treba prije svega obratiti pažnju na komponente koje se nalaze u pola šoljice badema. To će vam pomoći da odredite dnevni unos ove zdrave grickalice koja će vam garantovano poboljšati zdravlje.

Pola šolice badema sadrži 207 kalorija, 5 grama proteima, 7 grama ugljikohidrata, 5 grama šećera, 16 miligrama vitamina E, 97 miligrama kalicija i 33 miligrama željeza.

Svi ovi sastojci su od izuzetne važnosti za zdravlje svakodnevno zdravlje i održavanje optimalne tjelesne težine. A za koje dijelove tijela i organizma se preporučuje konzumiranje badema, pročitajte u nastavku:

Mozak

Sigurno ste već čuli da se grickanje badema preporučuje studentima koji spremaju neki važan ispit. Kako bismo održali solidnu kognitivnu i neurološku sposobnost obrade i pamćenja informacija, potrebno je osigurati dovoljan unos vitamina B2 ili riboflavina koji se nalazi u bademima.

Pored toga, bademi u sebi sadrže komponente koje sprječavaju razvoj bolesti mozga poput upala i slično.Tako, da ukoliko vas bademi mogu spasiti Alzhajmerove bolesti, onda će vam sigurno pomoći da položite ispite.

Koža

Bademi sadrže i velike količine vitamina E koji smanjuje znakove starenja i koži daje zdravi sjajni izgled. Takođe sadrže masti koje poboljšavaju cirkulaciju i kožu održavaju hidratiziranom.

Osim toga, bademi sadrže i visoke koncentracije kateina, epikatehina, flavonola, kvercetina koje su vitalne komponente koje pomažu ljudima za se zaštite od raka kože.

Srce

Antioksidansi i zdrave masti iz badema će vam pomoći da spriječite razvoj čitavog niza srčanih bolesti. Vitamin E pomaže umanjiti upale, a magnezij, bakar, kalcij i kalij čuvaju zdravlje srca.

Bademi su poznati i po tome što sprječavaju začepljenje arterija srca, što u 90% slučajeva uzrokuje fatalne srčane udare.

Kilogrami

Muče vas suvišni kilogrami? Onda što prije u dnevnu ishranu napravite mjesta i za bademe koji sadrže zdrave nezasićene masti i koji će vam utaliti glad i spriječiti vas da se bespotrebno prejedate.

Kosti

Bademi sadrže magnezij i fosfor koji su izuzetno dobri za kosti tako da ćete konzumiranjem badema imati jake i izdržljive zube i kosti. Bademi pomažu spriječiti propadanje zuba i pojavu osteoporoze.

 

Komentari

komentara