Naučno dokazane tehnike koje će vam pomoći: Ovo su savjeti, uz čiju pomoć ćete popraviti i najlošiji dan!

Često nismo ni svjesni koliko neke sitne navike koje radimo svaki dan mogu uticati na naše raspoloženje i osjećaj sreće. Male promjene dovoljne su da vam poprave i najlošiji dan, a da stvarno djeluju dokazala je nauka.

Dovoljno je preduzeti male korake i usvojiti ne pretjerano revolucionarne nove navike koje će pojedinca učiniti zadovoljnim i sretnim, te dokazano pozitivno uticati na njegovo mentalno zdravlje, tvrde naučnici sa londonskog Junivrziti koledža.

Dobra vijest je to što je najčešće riječ o izmjenama koje se mogu vrlo jednostavno uklopiti u vaš svakodnevni način života, a zbog njih ćete se osjećati mnogo bolje, smatraju londonski naučnici. Predlažu jednostavne i lako primjenjive korake koji će pojedincu pomoći da poboljša svoje mentalno zdravlje.

 1. Hodajte uspravno

Studije su pokazale da ćete se puno bolje osećati ako hodate uspravno, visoko držeći glavu, a ramena zabačena unazad. Ako su vam ramena spuštena i držite se pogrbljeno, verovatnije je da ćete se fokusirati na negativne stvari.

2. Prestanite fotografisati sve oko sebe

Iako nas većina vjeruje da su fotografije važne, jer ćemo na taj način lakše upamtiti neke važne trenutke, rezultati objavljeni u časopisu Psiholodžikal sajens kažu drugačije. Ako ipak želite ovjekovječiti ukusan obrok ili lijep pogled usresredite se na glavni motiv, nastojeći da pritom ne pravite i selfi.

 3. Vježbajte

Kratko vežbanje triput nedeljno smanjuje opasnost od razvoja depresije za 19 posto, rezultati su istraživanja londonskog koledža. Aktivni ljudi manje su podložni depresiji, a depresivni su manje skloni vježbanju.

4. Ne odlažite

Što duže čekate da obavite ono što ste naumili, unaprijed strahujući, bićete još nervozniji, a to će vas dodatno iscrpiti. Smanjite stres slušanjem opuštajuće muzike ili vježbanjem, a potom prionite na posao.

5. Izađite iz otrovne veze

Ako ste u vezi s nekim ko vas neprestano kritikuje, to će vrlo negativno uticati na vaše samopouzdanje, a da toga niste ni svjesni. U nekim slučajevima može rezultirati nelagodom ili depresijom. Poslušajte upozorenja bliskih prijatelja ili članova porodice koji primjećuju kritike vašeg partnera i primijetite znakove zlostavljačkog odnosa.

6. Naspavajte se

Ako niste naspavani, niste odmorni, a to znači da vaš organizam ne funkcioniše kako bi trebao. Ukoliko imate problema s nesanicom, potražite stručnu pomoć.

7. Odvojte vrijeme za sebe

Porodica, prijatelji, posao… Ne možete da ugodite baš svima, a ako to nastojite ostvariti, zapostavljate sebe. Osigurajte tokom dana vrijeme kada ćete ugađati sebi, radeći nešto što vas opušta ili veseli.

8. Prestanite raditi više stvari istovremeno

Slanje elektronske pošte uz obrok ne čini se na prvi pogled opasnim, no naučno je dokazano da nas istovremeno obavljanje više stvari jako iscrpljuje. Umjesto multitaskinga fokusirajte se samo na jednu stvar, a potom pređite na slijedeću.

Komentari

komentara