Namirnice koje gutaju kalorije: Sa ovih šest trikova, smršaćete kao od šale!

Imajte u vidu – brže svarena hrana ne izaziva nadutost, zbog čega ćete izbjeći nadutost stomaka.

Da biste skinuli nekoliko kilograma koji se više neće vraćati, nema potrebe da se okrećete strogim dijetama.

Sve što treba da uradite jeste da zamijenite neke namirnice drugim – one će smanjiti broj kalorija koje unosite u organizam, a veoma su ukusne!

1. Suhe šljive umesto putera
Možda zvuči neobično, ali suhe šljive su odličan saveznik za zdravi desert. Ako u vašem receptu pišu namirnice poput maslaca ili ulja, vi ih zamijenite sjeckanim i očišćenim suhim šljivama.

2. Svježi posni sir umjesto sirnog namaza
Iako sirni namaz izgleda kao “lajt” varijanta koja će obogatiti vaš sendvič ili kolač, on je zapravo mnogo masniji od svježeg obranog sira. Napravite zamjenu koja je jednako ukusna.

3. Jabuka i jogurt umjesto maslaca i ulja
Ako u vašem receptu piše biljno ulje, maslac ili margarin, vi posegnite za mješavinom kaše od jabuke i jogurta. Pola šoljice maslaca sadrži 900 kalorija i 92 grama masnoće, dok kaša od jabuke ima oko 50 kalorija i nimalo masnoća. U receptu smanjite količinu šećera, jer je jabuka dovoljno slatka.

4. Mljevena ćuretina umjesto mljevene govedine
Ovu zamjenu možete da napravite u svoj hrani koja uključuje mljeveno meso. Mljevena ćureća prsa lakše se vare od govedine, a jednako su ukusna. Brže svarena hrana ne izaziva nadutost, zbog čega ćete izbjeći nadutost stomaka.

5. Lajt jogurt i posni sir umjesto pavlake
Ako u vašem receptu piše pavlaka, vi posegnite za mješavinom jogurta i posnog sira. Na taj način svom kolaču smanjili znatan broj kalorija, a ukus će ostati isti.

6. Čokoladni komadići umjesto preliva
Umjesto da kolač prelijete čokoladom, posebno mliječnom, u tijesto svuda utisnite komadiće tamne čokolade. Tako će svaki komad kolača ostati ukusan i čokoladan, a vi ćete potrošiti upola manje čokolade, a samim tim, kolač će imati manje kalorija.

 

Komentari

komentara