Najpametnija žena na svijetu, Merilin vos Savant (71) savjetuje kako skinuti višak kilograma i sačuvati mladolikost: Ljepota ne toleriše grickalice i lijenost!

Sokove i mlijeko Merilin toleriše samo za vreme doručka, a važno pravilo kojeg se pridržava je ispijanje napitaka bez leda. Ona smatra da uz led pića postaju vodenasta što uništava njihov ukus, pa imamo potrebu da to kompenzujemo dodatnim slatkim napicima

 

Zvanično najpametnija žena na svijetu, Amerikanka Merilin vos Savant (IQ joj je 228) javnosti je otkrila nekoliko tajnih trikova pomoću kojih uspješno održava fantastičnu liniju, uprkos činjenici da joj je 71 godina.

U svojoj kolumni “Pitajte Merilin” koju magazine Parade objavljuje još od 1986., Merilin često odgovara na pitanja čitalaca, bavi se rješavanjem komplikovanih matematičkih I logičkih zadataka, a nedavno je pokušala odgovoriti i na najteže pitanje koje muči žene širom svijeta – kako skinuti višak kilograma i održati vitku liniju?

Pročitajte kako Merilin održava liniju i ljepotu, te saznajte šta je najpamentnija žena na svijetu savjetovala svojim čitateljkama:

Recite zbogom grickalicama

Među primarnim pravilima koje će tijelo dovesti u red Merilin je navela izbacivanje grickalica iz korpe u prodavnici. Naime, kuhinjske police treba napuniti svim namirnicama za tri dnevna obroka, ali pri tome valja u potpunosti izostaviti slatke i slane grickalice poput keksa, čipsa i svih drugih za liniju opasnih zalogajčića.

Slušajte tijelo, a ne raspored!

Umjesto voća i sokova za međuobrok, kojima Merilin ne osporava zdravu ulogu u ishrani, ona savjetuje šolju čaja. A potpuno kontradiktorno uvriježenim mišljenjima o konzumiranju siromašne večere, ona dan završava uživajući u jelima koja god poželi, jer vjeruje da je hrana korisnija za tijelo kada ste gladni, a ne kada vam to nalaže raspored.

Led uništava ukus pića

Sokove i mlijeko Merilin toleriše samo za vrijeme doručka, a važno pravilo kojeg se pridržava je ispijanje napitaka bez leda. Ona smatra da uz led pića postaju vodenasta što uništava njihov ukus, pa imamo potrebu da to kompenzujemo dodatnim slatkim napicima. Pored toga, voda temperature 22 stepena ljeti je sasvim dovoljna da rashladi tijelo izloženo spoljašnjimtemperaturama od 38 stepeni i više, sve drugo je štetno.

  Ne jedite na silu

“Jesti previše hrane je najgora vrsta bacanja ukusne hrane”, tvrdi najpametnija žena na svijeta. Koliko god vaš obrok bio ukusan, najpristojnije za dobru liniju bilo bi da se naučite da dio hrane ostavite na tanjiru za sljedeći obrok, ali nikako za užinu i grickanje. Onima koji ne mogu da se kontrolišu Merilin preporučuje kuhanje i serviranje manjih porcija.

 “Razvucite” porodične večere

Zadovoljstvo uživanja u večeri s porodicom i prijateljima u modernom ubrzanom svijetu polako izumire, ali to ne bi trebalo da nas spriječi da i kada jedemo sami uživamo u svakom zalogaju. Omiljena uživancija poznate kolumnistkinje je odlazak na večeru i “razvlačenje” omiljenog rituala bez žurbe.

 Uživajte u aromi svakog zalogaja

Ako volite hranu, onda se s ljubavlju odnosite prama svakom zalogaju, na način da svaki sažvaćete što duže možete i osjetite aromu u ustima. Na ovaj način poštedjet ćete se muka poput nadimanja i grčeva u crijevima.

 Šetnjom protiv dosade

Vikend je najčešće oaza opuštanja pri čemu brojni pod time shvataju i otpuštanje svih kočnica u ishrani koje se drže preko sedmice. Merilin savjetuje da se rasporeda strogo pridržavate, a u trenucima besposličarenja umjesto za grickanjem posegnete za nekom aktivnošću poput šetnje ili vožnje biciklom.

 Ne potcjenjujte kalorije

Zdrava hrana u obroku ne dozvoljava prejedanje što je velika greška brojnih u ishrani, ljudi potcjenjuju kalorije. Lagan doručak i ručak u slučaju Merilin broji 250 kalorija.

Birajte samo najbolje

Nikada nemojte pristajati na lošu hranu, vaše tijelo zaslužuje samo najbolje. Zato zaboravite na prekuhanu tjesteninu, masne sendviče ili loš keks, jer to jednostavno ne zaslužujete.

error: Content is protected !!