Najbolji savjeti za održavanje mentalnog zdravlja

Pogoršanje mentalnog zdravlja nastaje kada stalni simptomi dovode do osjećanja uznemirenosti i počinju utjecati na vašu sposobnost funkcioniranja. To može utjecati na razmišljanje, osjećanja, ponašanje i/ili odnos prema drugima.

Stručnjaci stoga predlažu:

Podijelite svoje misli i osjećaje sa prijateljima, porodicom ili ljekarom.
Razgovor o problemima (čim se pojave) zaista može pomoći u oslobađanju od stresa i anksioznosti (osjećanja tjeskobe).
Potražite pomoć čim primijetite bilo kakav znak mentalne smetnje, prije nego što preraste u nešto ozbiljnije.
Jedite umjereno raznovrsnu hranu, dovoljno spavajte i redovno vežbajte. Činite ovo redovno jer ove stvari mogu pokrenuti niz iscjeljujućih efekata – posebno kada se osjećate anksiozno ili pod stresom.
Izgradite i održavajte samopoštovanje. Osjećat ćete se bolje, više uživati u životu i češće raditi stvari koje ste oduvijek željeli.
Naučite da se opustite. Postoji mnogo tehnika opuštanja i metoda koje možete izabrati.
Provodite vrijeme upražnjavajući aktivnosti koje volite, kao što su sport, hobi, vrtlarstvo, i provodite više vremena u prirodi.