Najbolje vježbe koje će vam pomoći da postignete top formu

 

Brzo trčanje

Ovo je jedna od najjednostavnijih aktivnosti. Za njeno izvođenje vam nije potrebna nikakva oprema, a efekti koje pruža su feomenalni. Trčanje brzinom od 8 km na sat troši oko 900 kalorija.

Za ovu aktivnost vam je potrebna velika količina snage, pa zato ne očajavajte ukoliko iz prvog puta ne budete mogli da izdržite dugo. Postepeni napredak je dobar. Ukoliko ne odustajete, kroz nekoliko sedmica ćete steći zavidnu kondiciju.

Preskakanje konopca

Čak i bokseri obožavaju ovu vježbu. Preskakanje konopca jača sve grupe mišića i poboljšava rad srca. Ne zahtjeva odlazak u teretanu, možete praktikovati ovu aktivnost gdje god poželite. Sve što vam treba je metar prostora. U roku od sat vremena izgubit ćete oko 800 kalorija.

Tekvondo

Kada su u pitanju borilačke veštine, tekvondo, sagorijeva daleko najviše kalorija od svih ostalih. Izgubit ćete ok 900 kalorija u roku od sat vremena.

Trčanje uz stepenice

Ova aktivnost posebno aktivira mišiće zadnjice, pa je odličan izbor za sve koji žele zaobljeni gluteus. Prilčno je isprpljujuća vježba, ali i učinkovita. Potrošit ćete oko 800 kalorija.

Džogiranje

Za one koji nisu ljubitelji brzog trčanja, džogiranje je odlična alternativa. Uz umjereni tempo, možete da radite na topljenju kilograma i uživate u pogledu dok ste u prirodi. Potrošit ćete oko 700 kalorija.

Tenis

Odličan trening za formiranje vretenastih mišića.  Sport koji zahtijeva potpunu koncentraciju, pa vam nikada neće postati dosadan. Sagorijeva oko 700 kalorija.

Košarka

Ako odlučite da košarka bude vaš vid rekreacije, budite spremni na mnogo skokova i trčanja uz minimalne pauze. Aktiviraju se apsolutno svi mišići, a naročito mišići zadnjice i ruku. Sagorijeva 700 kalorija na sat.

Vožnja rolera

Vožnja rolera poboljšava ravnotežu, dok istovremeno balansira između kardio i treninga snage, a da pritom ni najmanje ne opterećuje zglobove. Poslije ove vožnje bićete lakši za oko 600 kalorija.

Aerobik visokog intenziteta

Džejn Fonda je dokaz da je aerobik prava stvar. Ove vejžbe se usresređuju na određenu grupu mišića. Svaki trening je osmišljen tako da pokrene drugi grupu i dovede ih u zavidnu formu.

Planinarenje

Šetnja po prirodi sa opterećenjem u vidu ranca, je odlična aktivnost na otvorenom. Nikada vam neće biti dosadno da uživate u pogledu na prirodu, a pritom ćete izgubiti oko 600 kalorija.

Napomena: Potrošnja kalorija je izražena za osobu težine oko 70 kilograma.

 

 

Komentari

komentara

error: Content is protected !!