„NADI ŠODANA“ – MEDITACIJA ZA KOJU GARANTUJU DA RJEŠAVA STRESA

Budite se poslije svega par sati sna, a na telefonu vas već čeka nekoliko desetina hitnih mejlova od šefa i panika vas već obliva. Pitate se kako da pregurate dan koji je već sada očajno počeo? Odgovor je jednostavan i besplatan. Tajna leži u naizmjeničnom disanju kroz nozdrvu. Ne obje, već pojedinačno.

Radi se o formi meditacije po imenu “nadi šodana” – tako jednostavnoj da ni ne primjećujete da meditirate, a cilj joj je da dovede u harmoniju obje hemisfere mozga. Ovu meditaciju možete da uradite gdje god da ste, bilo da sjedite ili da stojite. Dignite desnu ruku, savijte domali i mali prst i položite ih na dlan, spojte srednji prst i kažiprst a palac podignite gore.

Nakon 4 sekunde: Nježno pritisnite dignuta dva prsta i zatvorite lijevu nozdrvu. Izdišite polako kroz desnu, dok izbrojite do četiri.

 Nakon 8 sekundi: Zatvorite desnu nozdrvu palcem, istovremeno otpuštajući vazduh iz lijeve nozdrve četiri sekunde.

Nakon 12 sekundi: Udahnite polako, brojeći do četiri, kroz lijevu nozdrvu dok desnu držite zatvorenu palcem.

Nakon 16 sekundi: Stisnite lijevu nozdrvu dok sklanjate palac sa lijeve i izdišite polako, brojeći do četiri.

(aura.ba)

Komentari

komentara