Na prirodan način smanjite nivo holesterola

Prirodni i komplementarni tretmani za srčane bolesti često imaju za cilj da kontrolišu nivo holesterola, smanjuju krvni pritisak i poboljšaju zdravlje srca. Uz ove metode i savjete možete smanjite nivo holesterola i poboljšati sveukupno zdravlje kardiovaskularnog sistema.

Samo nekolicina prirodnih metoda i sastojaka klinički dokazano smanjuju holesterol. Međutim, mnogi ljudi su doživjeli uspjeh sa alternativnim tretmanima.

Astragalus

Astragalus je biljka koja se koristi za podršku imunog sistema u tradicionalnoj kineskoj medicini. Ima anti-bakterijska i anti-inflamatorna svojstva. Smatra se da je “adaptogena”. To znači da štiti tijelo od različitih neželjenih uticaja i simptoma. Određen broj istraživanja sugerišu da astragalus može pomoći da se popravi i održi zdravlje srca, piše Alternativni život.

Glog

Glog je grmolika biljka srodna ruži. Njegove bobice, lišće i cvijeće korištene su za liječenje srcanih tegoba još od vremena rimskog carstva. Istraživanja su pokazala da je glog efikasan tretman za smanjenje holesterola i održavanje zdravlja srca.

Lan

Lan kao  i laneno ulje sadržava visok nivo alfa-linolenske kiseline (ALA). ALA je omega-3 masna kiselina koja pomaže u smanjenju rizika od srčanih oboljenja. Istraživanja pokazuju da preparati sa lanom i lanenim uljem mogu pomoći u smanjenju holesterola, posebno kod osobama sa visokim nivoom holesterola i žena u postmenopauzi.

Riba

Riba je bogata omega-3 masnim kiselinama. Omega-3 masne kiseline se mogu naći kako u mesu ribe tako i ribljem ulju. Losos, tunjevina, jezerska pastrmka, haringa, sardine i druge masne ribe su posebno bogati izvori. Prema klinici Mayo, stručnjaci već dugo vjeruju da omega-3 masne kiseline u ribi pomažu u smanjenju smrtnih slučajeva uzrokovanih srčanim bolestima. Novija istraživanja pokazuju da drugi hranjivi sastojci u ribama ili kombinacija tih hranjivih sastojaka i omega-3 masnih kiselina pomažu zaštiti srce. Jedan ili dva obroka koji sadrže masne ribe sedmično smanjuje mogućnost oboljenja od srčanih bolesti i srčanog udara. Ako imate srčano oboljenje, takođe ćete imati koristi od drugih jela bogatih omega-3 masnim kiselinama. Na primjer: orasi, kanola ulje i soja su dobri izvori. Međutim, klinika Mayo primjećuje da je konzumiranje ribe bogate omega-3 masnim kiselinama zdravije i bolje od suplemenata i druge hrane.

Bijeli luk

Bijeli luk  se hiljadama godina koristi kao sastojak u kulinarstvu i kao prirodni lijek. Može se jesti sirov ili termički obrađen. Takođe je dostupan kao suplemenat u obliku kapsula i tableta. Istraživanja pokazuju da bijeli luk može pomoći u smanjenju krvnog pritiska, smanjenju nivoa holesterola u krvi i usporavanju napretka ateroskleroze.

Crveni rižin kvasac

Crveni rižin kvasac se koristi u tradicionalnoj kineskoj medicini i sastojcima za kuvanje. Dobija se kultivacijom crvene riže sa kvascem. Proizvodi sa crvenim rižinim kvascem sadrže značajne količine monakolina K. Ovo jedinjenje je hemijski identično aktivnom sastojku u lijeku lovastatin koji se koristi za snižavanje nivoa holesterola, razlika je što se monokalin K dobija prirodnim putem ane sintetičkim. Proizvodi crvenog rižinog kvasca koji sadrže ovo jedinjenje mogu pomoći u smanjenju nivoa holesterola u krvi.

Promjena ishrane i životnog stila

Možete takođe usvojiti navike zdravog načina života kako biste poboljšali nivo holesterola u krvi. Na primjer:

    Prestanak pušenja
    Skidanje viška kilaže
    Vežbati većinu dana u sedmici
    Jedite zdravu hranu, uključujući hranu bogatu rastvorljivim vlaknima i omega-3 masnim kiselinama
    Ograničite potrošnju hrane koja sadrži visoke količine zasićenih masti. Na primjer, zamijenite maslac maslinovim uljem
    Eliminišite trans masti iz vaše ishrane
    Umjereno pijte alkohol
    Preduzmite korake kako biste smanjili stres

Komentari

komentara

error: Content is protected !!