Vrtoglavi rast Instagram duguje praktički isključivo dostupnosti na mobilnim platformama iOS i Android, a dok je uobičajenim internetskim preglednikom moguće posjetiti stranice servisa uz svoje korisničke podatke, stvar je ograničena tek na lajkanje, ali ne i objavu sadržaja.
Čini se kako se stvari polako, ali sigurno mijenjaju. Za održavanje rasta u Instagramu su počeli razmišljati i o mogućnosti postavljanja foto i video sadržaja preko weba, a na prvom mjestu je očekivano – mobilno izdanje. Neki korisnički računi preko mobilnih preglednika uočili su kako je moguće postaviti novi sadržaj, a ne samo skrolati postojećim materijalom.
Od značajki koje je moguće naći u službenoj aplikaciji, na webu nedostaju tek učitavanje videa, filteri, značajka Stories te Direct Messaging. Instagram se na ove korake odlučio kako korisnici s vrlo ograničenim mobilnim internetom ne bi morali preuzimati aplikaciju veličine nekoliko desetaka megabajta (ovisno o uređaju) za uživanje u foto-društvenoj mreži. K tome pristup web sučelju jamči i to da će uređaji s malo spremišnog prostora i dalje moći pristupiti Instagramu.
Kao i kod drugih sličnih nadogradnji vezanih uz ovakve servise, ne treba očekivati da će svaki korisnički račun odmah imati pristup novostima, već će u sklopu širenja usluge mogućnosti stići kroz nekoliko tjedana. Mnogi vjeruju kako bi Instagram mogao otkriti i Lite izdanje aplikacije, baš kako je Facebook učinio s vlastitim aplikacijama Facebook Lite i Messenger Lite, namijenjene upravo za ranije spomenute slučajeve manjka memorije i/ili ograničenog mobilnog interneta.
Što se pristupa s računala tiče u punokrvnim preglednicima, Instagram za sada ostaje jednako ograničen.