Muči vas proljetni umor? Manji obroci, odmor i hladan tuš će vam pomoći

Iako se svi radujemo sve ljepšem vremenu, za mnoge je ovo doba godine zapravo nepodnošljivo

 

Kako da snizite nivo stresa

Održavajte konstantan nivo temperature i vlažnosti kod kuće, onako kako vama odgovara i kako vam je prijatno.
Imajte dnevne i sedmične rutine. Ovakve aktivnosti će vašem tijelu pomoći da se prilagodi promjenama na relativno kontantan i progresivan način. Nemojte sebe da gurate preko sopstvenih granica niti da se forsirate u bilo kom smislu. Bilo kakve nagle promjene su stres za tijelo, tako da regulišite aktivnosti na neki umjeren nivo i imajte obrazac, kako bi tijelo znalo šta da očekuje.
Slušajte svoje tijelo kako biste prilagodili fizičke aktivnosti. Pravite pauze i odmarajte. Gledajte da više vremena provedete radeći aktivnosti u kojima uživate, nego u onim koje su vam naporne.

 

Kako da povećate energiju

Pijte dosta vode. Voda pomaže u izbacivanju toksina iz organizma i poboljšava rad metabolizma. Dehidracija, sa druge strane, može da uzrokuje glavobolje i umor, pa je konzumiranje dosta vode najbolji način da se suprotstavite proljetnom umoru.
Jedite manje, a češće. Takođe, vodite računa da svakodnevno unosite svježe voće i povrće, kako biste unijeli vitamin C. Kada je riječ o vitaminu B1, veoma važnom nutrijentu za cirkulaciju i nervni sistem, njega ćete unijeti konzumirajući pasulje, sjeme, orahe, ribu, spanać, žitarice.

Unesite dovoljno kiseonika. Tri puta dnevno izdvojite po malo vremena kako biste deset puta zaredom duboko udahnuli.
Vježbajte napolju. Čak i samo 15 minuta izlaganja kože suncu dnevno biće dovoljno da unesete dnevnu potrebu za vitaminom D. Vježbanje i vitamin D će vas ojačati i povećati nivo energije. Najbolje je da radite aerobne vježbe umjerenog intenziteta, poput 30-minutne šetnje ili džogiranja. Istegnite mišiće 5-10 minuta nakon vježbanja, kako biste spriječili upale i zamor mišića.
Idite pod hladan tuš – okrijepiće vas i dati vam energije. Ili, ako hladan tuš nije za vas, napunite kadu toplom vodom, stavite malo mirišljavih soli i opustite se.