Morate li zaista izbaciti hljeb iz ishrane ako želite da smršate?

Ako želite smršavjeti, ne morate u potpunosti izbaciti ugljikohidrate iz prehrane. Možete pojesti čak 12 kriški hljeba sedmično. Hljeb je, naime, važan izvor hranjivih sastojaka poput aminokiselina, vitamina A i B.

Hljeb sadrži oko 75 kalorija po kriški. Ako prestanete jesti više kriški tosta za doručak, sendviča za ručak i kriški hljeba za večeru, sigurno ćete izbacivanjem (ili smanjenjem) unositi manje kalorija, što se može vidjeti na vašem tijelu.

Isto tako, ako prestanete piti pivo, jesti keks, stavljati šećer u čaj, što vjerojatno svakodnevno činite, sigurno ćete smanjiti dnevni unos kalorija.

Izbacivanje ili smanjivanje unosa namirnica bogatih ugljikohidratima obično se smatra najvažnijim korakom za mršavljenje, ali smanjenje tjelesne mase uključuje mijenjanje kompozicije tijela, jačanje mišićne mase kako biste pomogli tijelu da lakše iskoristi zalihe masti.

Kada regulišete unos ugljikohidrata, prvu stvar koju ćete primijetiti jest koliko brzo, čak se može reći i magično, kilogrami počinju padati. No ono što gubite nisu masti, nego voda. Kada se ugljikohidrati skladište u našem organizmu u vidu glikogena, sa svakim gramom glikogena, tijelo zadržava triput više vode. Tako, što prije izbacite ugljikohidrate i počnete iskorištavati rezerve glikogena, sigurno ćete izgubiti dosta tekućine iz tijela. Upravo zato ne treba iz prehrane izbacivati određenu skupinu hrane, već samo ograničiti porcije hrane, tj. dnevni unos kalorija. Koliko ćete brzo smršavjeti pošto izbacite hljeb ovisi o hrani kojom ste ga zamijenili.