MNOGO JEDU A NE GOJE SE, OVO JE TAJNA ITALIJANA

Ne, ovo je mediteranska ishrana!

Ako ste posjetili Italiju ili gledali italijanske filmove, niste mogli da ne primjetite da su, uprkos dosta masnoj i visokokaloričnoj hrani, Italijani prilično vitki.

Kako? Da li je moguće jesti brašno (picu, tjestenine) i masnoću (mocarela, pršut), a ostati vitkog tijela? Da, moguće je. Ali Italijani za ovo imaju nekoliko trikova. Pasta koja se pravi od tjestenine je osnova italijanske kuhinje i odabrana je sa velikom pažnjom. Obično se pravi od sorti durum pšenice: manje kalorija od rafinisanih sorti testenina, sastavljenih od složenih ugljenih hidrata i bogatih vlaknima.

Pored toga, Italijani zaista imaju dosta sosa na tjestenini. Italijani jedu puno povrća i salate: zelena salata, patlidžan, tikvice, paradajz. Povrće zauzima solidno mesto u mediteranskoj ishrani, koje zahvaljujući vlaknima i vitaminima blagotvorno utiče na figuru.

Oni jedu mnogo mesa i ribe: odrezak, piletina ili morski plodovi nužno čine osnovu njihovog ručka i večere. I, kao što znamo, protein je koristan za figuru, jer nam pomaže da se ne prejedamo i promoviše rast mišića, piše Pink.

Oni zaista vole da kuhaju (i muškarci i žene), svako jelo tretiraju kao kulinarsko remek-delo i poštuju ono što jedu. Pozitivan odnos prema hrani i poštovanje njihovih prehrambenih navika sprečava prejedanje.

Alkohol je tijesno povezan Italijanima sa unosom hrane: vino pomaže da se poboljša i naglasi ukus hrane i pomaže probavu.

Bez obzira koliko Italijani jedu, potrošiće sve dodatne kalorije na pokrete.