Metoda DO-IN: Za 3 minute podiže i održava cjelodnevno raspoloženje!

U Tibetu postoji neverovatan kompleks jutarnje gimnastike DO-IN, koji se radi bez izlaska iz kreveta i traje samo 3 minute.

Potrebno je samo 3 minuta da dovedete sebe u aktivno stanje i obezbjedite dobro raspoloženje na cijeli dan.

Kompletna gimnastika DO-IN uključuje 25 vježbi, ali u našem životnom ritmu, 25 vježbi zvuči predugo. Zato preporučujemo minikompleks koji se sastoji 5 osnovnih vježbi.

Ove vježbe je poželjno raditi nakon buđenja, u krevetu. Takođe ih možete raditi u bilo kom trenutku, kada budete imali potrebe za time.

Gimnastika DO-IN.  Trominutne vježbe bez izlaska iz kreveta.

Vježba 1.

Temeljno istrljajte uši palcem i kažiprstom, a zatim dlanovima. Ukupno 10-20 trljanja prstima i 10-20 trljanja dlanovima.

Vježba 2.

Mazite glavu otvorenim dlanom desne i lijeve ruke, počev od čela  ka potiljku, 10-15 puta.

Vježba 3.

Uradite pokret  „umivanje lica otvorenim dlanovima“. Pomerajte ruke gore-dole, obuhvatajući obraze i slijepoočnice, 15-20 puta.

Vježba 4.

Sjednite, skrstite prste i stavite ih na potiljak. Pokušavajte izbacivati glavu unazad, savlađujući otpor ruku. Radite tako 15-20 puta u srednjem tempu.

Vježba 5.

Sjedeći, blago se nagnite naprijed, i ispupčenjima oba dlana trljajte lumbalni dio leđa pokretima gore-dole. Desnu i lijevu ruku pomjerajte u suprotnim pravcima. Počnite od kičme kretanjem ka bočnim površinama.  Uradite 20-30 pokreta sa blagim pritiskom.

Sve ove vježbe aktiviraju važne tačke našeg organizma koje su odgovorne za  dnevnu  vitalnost i energiju.. Ukoliko želi, ovaj kompleks može savladati svaka osoba i lično se uvjeriti u njegovu efikasnost i djelotvornost. Samo 3 minuta, samo 5 vježbi i  dobićemo fantastične rezultate. Umjesto uzimanja različitih lijekova, posjeta psihologu, psihoterapeutu i drugim ljekarima- radite  ove vježbe!

 

Komentari

komentara

error: Content is protected !!