Mentalna blagodet: OVOM VJEŽBOM ZA SAMO 16 SEKUNDI NESTAJE STRES, STRAHOVI, NERVOZA…..

OVO JE MEDITACIJA ZA KOJU GARANTUJU DA LJUDE RJEŠAVA STRESA


Budite se poslije svega par sati sna, a na telefonu vas već čeka nekoliko desetina hitnih mejlova od šefa i panika vas već obliva. Pitate se kako da pregurate dan koji je već sada očajno počeo. Nervozni ste u izolaciji zbog korone, uplašeni za sutrašnjicu… Odgovor je jednostavan i besplatan

Tajna leži u naizmjeničnom disanju kroz nozdrvu. Ne obje, već pojedinačno. Radi se o formi meditacije po imenu “nadi šodana” – tako jednostavnoj da ni ne primjećujete da meditirate, a cilj joj je da dovede u harmoniju obke hemisfere mozga.
Evo kako glasi uputstvo:
Ovu meditaciju možete da uradite gdje god da ste, bilo da sjedite ili da stojite. Dignite desnu ruku, savijte domali i mali prst i položite ih na dlan, spojte srednji prst i kažiprst a palac podignite gore.
Nakon 4 sekunde: Nježno pritisnite dignuta dva prsta i zatvorite lijevu nozdrvu. Izdišite polako kroz desnu, dok izbrojite do četiri.
Nakon 8 sekundi: Zatvorite desnu nozdrvu palcem, istovremeno otpuštajući vazduh iz lijeve nozdrve četiri sekunde.
Nakon 12 sekundi: Udahnite polako, brojeći do četiri, kroz lijevu nozdrcu dok desnu držite zatvorenu palcem.
Nakon 16 sekundi: Stisnite lijevu nozdrvu dok sklanjate palac sa lijeve i izdišite polako, brojeći do četiri.
Ukupno: 16 sekundi, a mentalna blagodet, kako kažu: neprocjenjiva.