MEDITACIJA OPUŠTA, SMANJUJE STRES I POBOLJŠAVA KONCENTRACIJU

Meditacija, u svim svojim oblicima, ima puno dokazanih prednosti, od opuštanja, suočavanja sa stresom do koncentracije, i uvijek je dobra ideja dati priliku ovoj drevnoj tehnici.


Kao oblik opuštanja, ima i odlične prednosti uz trening.

Primjera radi, bolje će vas koncentrirati i opustiti, ali ostaje veliko pitanje – trebate li meditirati prije početka vježbanja, ili završiti trening, pa se onda opustiti uz meditiranje?

Meditacija je, sama po sebi, terapijski režim. Ako meditirate prije početka treninga, to može smiriti vaš um i učiniti vas usredotočenijim.

Ona prije treninga omogućava osobi da se opusti i istegne mišiće. Zapravo, ako se radi ispravno, to također može promijeniti način na koji vaše tijelo reagira na vježbu.

Međutim, ako meditirate nakon treninga, velike su šanse da će se rezultati udvostručiti i odmah ćete vidjeti razliku.

Osim toga, može se suprotstaviti nekim nuspojavama koje donosi zamoran trening, poput sljedećih:

SMANJUJE STRES

Sada znamo da je meditacija izvrstan medij za ublažavanje stresa te učinkovito djeluje na snižavanje hormona stresa u tijelu.

SMANJUJE BOLOVE

Nakon napornih treninga ukočeni ste i u bolovima drugi dan? No, meditacija vam može pomoći.

Nekoliko studija dokazalo je da meditacija može pomoći u ublažavanju hronične boli i upravljanju njom na bolji način.

Zapravo, meditacija aktivira i zahvata neka područja mozga koja djeluju kao receptori boli, smanjuju stres i pomažu osobi da bolje njim upravlja.

POMAŽE U BRŽEM OPORAVKU

Iako je važno vježbati ispravno, meditacija vam također može pomoći da se brže oporavite. Bolovima i upali možete se suprotstaviti na dobar način ako redovno meditirate nakon vježbanja.

NO, PITANJE KOJE MNOGI POSTAVLJAJU JE – KAKO MEDITIRATI?

Meditacija nakon treninga može napraviti veliku razliku u vašem režimu. Ako tražite način da poboljšate trening i iskoristite prednosti meditacije, evo rutine koju možete isprobati.

– Odvojite deset minuta nakon završetka treninga. Pronađite udobno mjesto, podlogu, prekrižite noge i otvorite dlanove.

– Počnite tako što ćete zatvoriti oči.

– Radite vježbe disanja. Udahnite i izdahnite.

– Ponavljajte vježbe disanja neko vrijeme.

Kako vrijeme prolazi, možete proširiti navedeni režim i slijediti isti obrazac. To će biti izvrstan način kako da se smirite i odmorite nakon napornog vježbanja.