Matt Traverso, coach life, o tome šta je potrebno za dug i zdrav život: Duboko disanje, sunce, voda i biciklo!

 U osnovi svake pojedine bolesti je nedostatak kisika. Što je više kisika u organizmu, imamo i više energije koja nam je potrebna da iz njega eliminiramo toksine

Extremis malis extrema remedia (Najžešćim bolestima najžešći lijekovi), govorio je Hipokrat, koji se smatra ocem moderne medicine. Čini se da je hiperdinamični Amerikanac talijanskog porijekla Matt Traverso doslovno shvatio njegove riječi.

Ovaj svjetski poznati promicatelj drugačijeg načina života, još od 1993. nikada nije bio bolestan. A nimalo se ne štedi, jedan je od vrhunskih evropskih stručnjaka u oblasti coachinga i obučavanja menadžera, već godinama održava kurseve u Evropi i svijetu. Tvorac je Living Healtha, seminara namijenjenog osobama koje žele naučiti kako da kontroliraju vlastito zdravlje živeći zdravo – bez korištenja lijekova

– Moj posao je da naučim ljude kako da maksimalno iskoriste vlastite sposobnosti, kako da postanu svjesni vlastitih ograničenja i kako da ih se oslobode. Taj postupak omogućava rješavanje unutrašnjih sukoba, jačanje samosvijesti i bolje vladanje sobom kako bismo živjeli u harmoniji s vlastitim umom, tijelom i duhom”, zaključio je Matt, čije su brojne knjige, publikacije i predavanja pomogli ljudima širom svijeta da bolje i zdravije žive.

Osnovni savjeti za otklanjanje toksina iz organizma i konstantno zdravlje su sljedeći:

KISIK U osnovi svake pojedine bolesti je nedostatak kisika. Što je više kisika u organizmu, imamo i više energije koja nam je potrebna da iz njega eliminiramo toksine. Rješenje je da ambijent u kojem živimo i radimo maksimalno pokušamo održavati čistim i prozračenim. Potrebno je koristiti odjeću napravljenu od prirodnih vlakna, kao pamuk i lan, koja će koži dozvoljavati da diše.

DIJAFRAGMALNO DISANJE Potrebno je naučiti disati pravilno: koristiti dijafragmu za duboko disanje, jer je donji dio pluća bogatiji kisikom i tu je bolji protok krvi. Pravilnim dubokim disanjem moguće je eliminirati i do 75 posto štetnih materija iz organizma.

AEROBNE FIZIČKE VJEŽBE Kako bi se poboljšala cirkulacija krvi (koja prenosi hranjive supstance u cijelo tijelo) treba tri do pet puta sedmično raditi aerobne vježbe: joga, trčanje, plivanje, vožnja bicikla. Aerobne vježbe povećavaju sposobnost tijela da apsorbira kisik, što je posebno važno za starije osobe, te dolazi do jačanja imuniteta, širenja krvnih sudova i smanjuje se rizik od razvoja kardiovaskularnih bolesti, povišenog krvnog pritiska, dijabetesa, moždanog udara i karcinoma.

HIDRIRANOST Ukoliko se u organizam ne unosi dnevno litar i po do dva vode, prisiljen je reciklirati “prljavu vodu”, što sve njegove funkcije i te kako osjete.Voda je izvor vitalne energije.

ISHRANA Pravilna ishrana znači da 70 posto hrane trebaju činiti “žive” (svježe) namirnice, alkalnih osobina i bogate vodom, a 30 posto termički obrađena hrana. Potrebno je iz ishrane izbaciti šećer, alkohol, sirće, kafu, hidrogenizirane masnoće, crveno meso, kravlje mlijeko i sireve, a jesti voće s niskim udjelom šećera, povrće, klice, kuhanu rižu u malim količinama (bolja je od hljeba i tjestenine), ribu, sjemenke lana, tikve i suncokreta, alge, ekstra djevičansko maslinovo ulje, prirodni med i aloe veru.

HIGIJENA Za ličnu higijenu kao i čišćenje prostora u kojima živimo i radimo, najbolje je koristiti sredstva bez hemijskih dodataka.

SUNCE I MASAŽA Umjereno sunčanje tokom cijele godine reducira rizik od nastajanja osteoporoze, a povremena masaža je idealan način za opuštanje tijela i uma.

FORMA MENTIS Mentalni odnos prema zdravlju je, također, veoma važan, jer utječe na predispoziciju i otpornost prema bolestima. Emocije kao što su strah, ljutnja i tuga alkalno stanje krvi transformiraju u kiselo, dok ljubav, radost, sreća i smijeh stvaraju serotonin i dopamin.

INFORMIRANOST Korisno je svakodnevno upoznavanje s onim što je korisno za naše zdravlje, bilo da se radi o informacijama s interneta, predavanjima, knjigama, razgovoru s kolegama i prijateljima, itd.

DRUŠTVO Knjiga daje savjete kako promjenom vlastitog načina života prevenirati bolesti, a ne kako ih liječiti štetnim lijekovima (koji ne rješavaju suštinu problema). Osobe koje odluče krenuti tim putem, moraju biti spremne na sukobe s neistomišljenicima i predrasudama okoline, te nastojati da pronađu osobe koje podržavaju, dijele ili barem ne ometaju njihove namjere.

Pet Mattovih uvjerenja

Sve se dešava s razlogom i – potrebno ti je.
Ti si slika osoba s kojima provodiš vrijeme.
Najljepši dar koji možeš pokloniti osobama koje voliš je tvoj lični razvoj.
Ako nisi u stanju efikasno komunicirati, sve tvoje sposobnosti ničemu ne služe.
Biti poseban nije sposobnost nego standard. To je ljubav.

Komentari

komentara

error: Content is protected !!