Mala pravila za garantovan gubitak kilograma

Ovo su mala pravila koja vaš život mogu učiniti lakšim ako ste trenutno na dijeti. Ovo su stvari koje morate raditi svakog jutra ako hoćete da ostvarite cilj.

Voda za razbuđivanje organizma

Dovoljna konzumacija vode tokom dana pokazala se kao jedan od glavnih faktora koji utiču na mršavljenje, ali i zdravlje. Razlog za to je što voda može, ne samo da smanji apetit, već i čaša vode pola sata ili 20 minuta prije obroka popunjava želudac što rezultira manjim unosom hrane.

Fokusirajte se

Ovo bi bila ključna strategija kada je u pitanju mršavljenje. Fokus je važna stvar, a vi pokušajte da ga zadržite. Ujutru se prisjetite koji su vam ciljevi i odredite kako će vam dan izgledati. Zbog svjesnog upravljanja životom riješićete se i stresa što znači da nećete tokom dana željeti nezdrave namirnice kako bi se “umirili”.

Izlažite se sunčevim zracima

Ako muku mučite sa mršavljenjem i želite svaku pomoć koju možete da dobijete, probajte odmah nakon buđenja da provedete vreme na otvorenom i uživate u suncu. Stručnjaci tvrde da je izlaganje jutarnjem suncu, za razliku od onog kasnije po danu, impuls s kojim se naš unutrašnji bioritam sinhronizuje. To olakšava stvaranje rutine spavanja, što pomaže učinkovitijem funkcionisanju metabolizma. Naravno, što je metabolizam brži, to lakše gubimo suvišne kilograme.

Budite se odmorni

Samo jedan sat više sna može vam pomoći u skidanju gotovo šest kilograma godišnje, pokazalo je istraživanje Univerziteta u Mičigenu. Stručnjaci su ove rezultate dobili analizirajući osobe čiji je dnevni unos kalorija iznosio 2.500 kalorija, a tvrde da san zamenjuje beskorisne aktivnosti kao što je nekontrolisano konzumiranje grickalica i gaziranog soka. Spavajući jedan sat duže, ispitanici su smanjili unos kalorija za čak šest posto!

Na posao idite biciklom

Ako imate puno obaveza u toku dana i nemate vremena da se bavite nekim sportom, vožnja bicikla do posla je savršena prilika da tokom dana osigurate potrebnu fizičku aktivnost – bićete zdraviji, vitkiji, pokretniji, srećniji! Takođe, jutarnjom aktivnošću ubrzavate metabolizam za cijeli dan.

Doručkujte

Doručak se smatra najvažnijim obrokom u danu jer pruža energiju za sve zadatke koji su pred nama. Birajte zdrave namirnice koje će vas zasititi do ručka. Takođe, ujutru pripremite grickalice koje će vam biti pri ruci kada osjetite glad kako ne biste posegnuli za nezdravom hranom ili slatkišima.