Ljetnja salata za mršavljenje: ukusna, lako se sprema i zasiti!

Poklanjamo recept za veoma zdrav, jednostavan i hranjiv ljetnji specijalitet. Nakon ove salate sigurno nećete ostati gladni

Ljeto je idealno godišnje doba za mršavljenje. Majka priroda tokom ljeta nas razveseli raznim povrćem, pa je pravo vrijeme da iskoristite bogatstvo namirnica koje nam se trenutno nudi. Ako želite da izgubite nekoliko kilograma, pritom da se zdravo hranite i ne gladujete, isprobajte ovu sjajnu ljetnju salatu.

POTREBNI SASTOJCI: 50 g kvinoje, 1 pileća prsa, 3 srednje MRKVE, nekoliko većih listova kelja, nekoliko većih listova svJežeg kupusa, 1 svJeža paprika, 4 kašike maslinovog ulja, 4 kašike sirćeta, 1 kašičica senfa, so i biber, malo pinjola ili nasJeckanih orašastih plodova (orasi, lJešnici ili bademi)

PRIPREMA:

1. Kvinoju skuhajte prema uputstvu, ohladite i stavite u zdjelu u kojoj ćete pripremati salatu.
2. Pileća prsa isijecite na komade i prepecite na malo masnoće. Kada je piletina gotova, izvadite je i dodajte kvinoji. Na preostaloj masnoći od pečenja piletine kratko prepržite mrkvu isječenu na tanje listiće.
3. Isjeckajte kelj, kupus i svježu papriku. Dodajte ih preostalim namirnicama.
4. Umutite dresing od ulja, sirćeta, senfa, bibera i soli. Dodajte mu kratko tostirane pinjole ili šaku isjeckanih orašastih plodova. Prelijte ga preko salate i dobro promiješajte.

NAPOMENA:
Meso možete da zamIJenite ribom. Dobar izbor su, između ostalog, losos ili tuna. UmJesto kvinoje možete da koristite kus-kus.

Salati možete da dodate paradajz, svježe krastavce, tikvice, brokoli ili bilo koje drugo sezonsko ljetnje povrće po želji.

Komentari

komentara