Ljepši ten i tanji struk: DIJETA SA NARANDŽAMA JE IDEALNA ZA ZIMSKE DANE

Dijeta sa narandžama namijenjena je prije svega gojaznima.

Osim što je restriktivna i omogućava gubitka po jednog kilograma dnevno, takođe smanjuje apsorpciju masnoća i na prirodan način i čini kožu ljepšom.

Hranu nije potrebno previše soliti, pa umjesto toga radije upotrijebite začinsko bilje. Pošto se za vrijeme upražnjavanja dijete unosi manje ugljenih hidrata, postoji mogućnost da dođe do smanjenja mišićne mase. Zbog toga je nakon dijete potrebno pojačati fizičku aktivnost, kao što je fitnes, trčanje, vožnja bicikla, plivanje ili jednostavno hodanje.

Ukoliko nemate previše suvišnih kilograma, onda je najbolje da preskočite ovakvu dijetu ili da je upražnjavajte po blažem, prilagođenom receptu, uz konsultaciju sa nutricionistom ili ljekarom.

Tokom dijete prvi jutarnji obrok je uvijek isti: narandža (kruška, breskva, lubenica ili dinja), dva dvopeka, šoljica kafe ili čaja bez šećera.

PRVI DAN
Ručak: narandža, kuhano jaje, kiselo mlijeko ili jogurt

Večera: dva paradajza ili dva decilitra pirea od paradajza, 2 kuhana jaja, mala glavica zelene salate ili krastavac i dva dvopeka

DRUGI DAN
Ručak: nartandža, jaje, kiselo mlijeko, dva dvopeka

Večera: 125 grama mljevene govedine, paradajz ili decilitar pirea od paradajza, dvopek, šoljica čaja ili kafe

TREĆI DAN
Ručak: narandža, kuhano jaje, kiselo mlijeko, manja glavica zelene salate

Večera: 125 grama mljevenog mesa, narandža, dvopek, šoljica kafe ili čaja