Ljekoviti joga položaj “leptir”: Za ženstveniju figuru i poletniji korak!

 Leptir predstavlja jedinstvenu vježbu koja je istovremeno i klasičan joga-položaj pod nazivom Purna Titali. Najkorisnija je za žene. Kao i mnoge druge jogičke vježbe, leptir ima višestruko djelovanje na vaš organizam.

Osim što rješava probleme s kičmom, pomaže i u otklanjanju PMS sindroma, obnavlja i utječe na pravilan rad reproduktivnog sistema, rješava urogenitalne probleme i sprječava pojavu bruha i išijasa. Također jača i maternicu.

Uz sve to, učvršćuju se i leđni mišići, ispravljaju se ramena i poboljšava kompletno držanje tijela.

 Smanjuje bolove

Leptir se tradicionalno smatra ženskom asanom u jogi, iako se preporučuje i muškarcima, prvenstveno onima koji vode pasivan način života.

Ako ovu vježbu budete radili svako jutro, odmah ćete primijetiti da su se bol i nelagoda u značajnoj mjeri smanjili.

 

Tehnika izvođenja vježbe

Sjednite na pod u pozi lotosa. Savijte koljena tako da se stopala dodiruju.

Sastavite pete i stopala pomažući se rukama.

Ispravite kičmu i ramena.

Izdignite koljena od poda i potrudite se da ih maksimalno približite, a da se stopala pritom međusobno ne razdvoje. Možete se pomagati rukama.

Ostanite u ovom položaju nekoliko sekundi. Spuštajte koljena na pod i, ukoliko je potrebno, pogurajte ih rukama. Ponovo ostanite neko vrijeme u ovom položaju.

Ponovite vježbu nekoliko puta.

Vježba je dobila naziv leptir zbog ujednačenog podizanja i spuštanja koljena, koje podsjeća na mahanje leptirovih krila.

Broj ponavljanja ovisi o vašoj fizičkoj spremnosti. Obično se preporučuje izvođenje vježbe u trajanju od 2 minute, bez pauze.

Za to vrijeme umjerenim tempom možete napraviti 25-30 ciklusa.

Ako redovno budete radili vježbu, prve rezultate ćete primijetiti već poslije mjesec i po do dva mjeseca. Bolje ćete se osjećati, vaša figura će postati ženstvenija i skladnija, a korak slobodniji.

error: Content is protected !!