Krenite na plažu puni samopouzdanja! Uz ova tri savjeta brzo ćete “istopiti” višak kilograma

Stručnjaci kažu kako postoje tri jednostavna savjeta uz pomoću kojih ćete lako ostvariti tri najvažnija cilja: smanjiti apetit, istopiti kilograme bez gladovanja i podstaknuti metabolizam


Bikini sezona samo što nije tu i mnogi su već u panici jer nisu uspjeli da istope mrske kilograme.

Ali ne gubite nadu, jer ipak još nije sve izgubljeno.

Naravno da postoje radikalni načini pomoću kojih ćete vrlo brzo smršati, ali nakon kojih ćete se osjećati gladni, nezadovoljni i vrlo umorni, a lako je moguće da ćete tako ozbiljno ugroziti zdravlje.

Svi oni koji su iskušavali različite dijete znaju kako su nerijetko mnoge od njih poprilično zahtjevne po pitanju pripreme obroka, što je često vrlo teško sprovesti uz svakodnevne obveze. Ono što je najvažnije u sprovođenju plana mršavljenja je jaka disciplina, uz koju rezultati neće izostati.

Stručnjaci kažu kako postoje tri jednostavna savjeta uz pomoću kojih ćete lako ostvariti tri najvažnija cilja: smanjiti apetit, istopiti kilograme bez gladovanja i podstaknuti metabolizam.

Smanjite šećer i škrob

Prvi je korak smanjiti unos količine šećera i škroba (ugljeno hidrata). Čim to uradite, glad se smanjuje i na kraju ćete unijeti manje kalorija nego inače. Sjajna je stvar to da će vaš organizam početi trošiti pohranjene masne naslage. Osim toga, još jedna prednost prilikom smanjivanja unosa ugljenohifrata je da će se početi smanjivati nivo insulina pa će organizam, odnosno bubrezi početi izbacivati višak natrijuma i vode iz tijela. To ujedno smanjuje nadutost. Uklanjanje šećera i škroba iz ishrane, dakle, smanjiće apetit, sniziti nivo insulina i istopiti kilograme bez gladi.

Nutricionisti savjetuju svima onima kojima se teško priviknuti na ovakav način ishrane da se jedan dan u nedjelji opuste i uživaju u obrocima s više ugljenohidrata. Birajte pri tome zdrave izvora ugljeno hidrata poput zobi, riže, kvinoje, krompira, slatkog krompira, voća i sl. No oprez, ako počnete s takvim obrocima i u drugim danima tokom nedjelje, zaboravite na uspjeh.

Jedite bjelančevine, masti i povrće

Svaki od vaših obroka treba sadržavati izvor proteina, izvor masti i malo povrća. Obrocima osmišljenima na ovakav način automatski ćete unositi ugljeno hidrate u preporučenom rasponu od 20 do 50 grama dnevno. Važnost konzumiranja proteina vrlo je bitna: pokazalo se kako potiču sagorijevanje kalorija za od 80 do 100 kalorija dnevno.

Pokazalo se i kako dijete s visokim sadržajem proteina mogu smanjiti žudnju za određenom hranom za oko 60 posto te smanjiti želju za noćnim izletima prema frižideru gotovo za pola, čime ćete unijeti čak 441 kaloriju manje tokom dana, pokazala su istraživanja. Dakle, kad se radi o ciljanom gubitku kilograma, proteini su ključna namirnica.

Tjelesna aktivnost

Kad promijenite prehrambene navike, vrijeme je za lagano vježbanje, a posebno se preporučuje dizanje laganih tegova. Podizanjem tegova sagorjećete puno kalorija i spriječiti usporavanje metabolizma, što je uobičajena nuspojava gubitka težine. Ako dizanje tegova nikako nije opcija za vas, razmislite o kardio treningu poput hodanja, trčanja, vožnje biciklom ili plivanja.

Možete uzeti slobodan dan jednom nedjeljno u kojem ćete jesti više ugljeno hidrata. Mnogi ljudi preferiraju subotu za to. Ako morate imati takav obrok i pojesti nešto nezdravo, učinite to danas. Budite svjesni toga da i ugljeno hidrati mogu da utiču na neke hormone koji izgaraju mast, poput leptina i hormona štitnjače. Dobićete određenu težinu tokom dana u kojem ćete se opustiti, ali većina će te težine ipak biti samo voda i opet ćete je izgubiti u sljedećih dan, dva.

Komentari

komentara