KORISTI PLESA ZA DOBRO PSIHIČKO I FIZIČKO ZDRAVLJE

Bilo da volite solo ples ili učestvujete u nekom koreografskom plesnom programu, ples nudi očite koristi za fizičko zdravlje. Ritmičnim kretnjama tijela ne izražavate samo vlastite emocije, već i intenzivno sagorijevate kalorije.


Ova kreativna, zabavna tjelesna aktivnost također je korisna i za funkcioniranje mozga. Odmaranjem od poslovnih ili obiteljskih obaveza i svakodnevnih stresnih situacija, isključujete neprestanu brigu i negativan unutrašnji razgovor sa sobom. Konačno, dok plešete, nemate vremena za razmišljanje o drugim stvarima. Prednosti plesa za vaše mentalno zdravlje možda nisu tako očite, ali su brojne i duboke, baš kao i prednosti po fizičko zdravlje.

Prednosti plesa za mentalno zdravlje
Ples održava um fokusiranim i oštrim, poboljšava samopoštovanje, unapređuje socijalne vještine, pozitivno utiče na povezivanje sa drugima, povećava nivo endorfina poboljšavajući dobro raspoloženje, smanjuje osjećaj usamljenost, olakšava depresiju, umanjuje anksioznost, pomaže pamćenju, usporava razvoj demenciju, podiže prag boli i smanjuje percepciju boli.

Prednosti plesa za fizičko zdravlje
Ples poboljšava tonus mišića, povećava snagu mišića, povećava broj otkucaja srca, poboljšava rad pluća, poboljšava cirkulaciju, smanjuje rizik od kardiovaskularnih bolesti, jača aerobnu kondiciju, poboljšava držanje, čini kosti jačim i čvršćim, smanjuje rizik od osteoporoze, pomaže u kontroli težine, poboljšava fleksibilnost i ravnotežu, pomaže pri boljoj koordinaciji i agilnosti, povećava izdržljivost.