Koliko treba da jedeš proteina da bi mišići počeli da se grade

Ako želite da izgubite višak masnih naslaga i izgraditi svoje mišiće, nije dovoljno samo da smanjite unos kalorija, tvrde stručnjaci.

“Važno je jesti i dovoljno proteina jer su oni ključni za izgradnju mišića”, kaže Tori Armul, PR Akademije prehrane i dijetetike u Americi za PopSugar.

“Žene koje žele da izgrade mišiće i izgube višak kilograma trebalo bi da unesu od 1,1 do 1,8 grama proteina po kilogramu svoje tjelesne težine dnevno. Dakle, ako imate 65 kilograma, trebalo bi da dnevno pojedete između 71,5 i 117 grama proteina”, objasnila je ona. Naravno, uvijek je bolje konzumirati cjelovitu hranu nego razne dodatke ishrani, smatra.

“Cjelovita hrana sadrži kvalitetne proteine i druge važne hranljive materije, kao što su vitamini, minerali i vlakna koji mišiće takođe održavaju zdravim, ali i pomažu u kontroli tjelesne težine”, objasnila je Armul i dodala da su najbolji izvori proteina namirnice poput oraha, pasulja i jaja. Mliječni proizvodi, živina, riba i mahunarke takođe su, ističe, dobar izbor.

“Nemojte se samo oslanjati na proteine iz životinjskog mesa, već i one iz biljaka. Ti proteini igraju važnu ulogu u kontroli tjelesne težine i zdravlju srca”, rekla je i poručila da se mišići ne grade samo proteinima, već i redovnim fizičkim vježbama.

Izvor: Index.hr

Komentari

komentara

error: Content is protected !!