Koju vrstu povrća treba jesti ako ste na dijeti?

Ovih deset različitih vrsta povrća će vam pomoći da ubrzate metabolizam i lakše sagorite masno tkivo.

Povrće koje je bogato bjelančevinama,mineralima, vitaminima i vlaknima pa je zbog toga najjači saveznik u borbi protiv suvišnih kilograma. U nastavku saznaje protiv kojih to 10 vrsta povrća kilogrami nemaju šanse.

1. Čili papričica

Kanadska studija dokazala je da čili papričice ne pomažu samo u suzbijanju apetita već i povećavaju sposobnost tijela da otapa masnoće.

2. Zelena paprika

Zelena paprika i srodno povrće pomažu u ubrzavanja metabolizma što će efikasno sagorjeti masno tkivo sa stomaka.

3. Luk

Sadrži malo kalorija zbog čega je ovo povrće idealno za one koji žele da smršaju. Za najbolji efekat konzumirajte ga sirovog. Ne brinite zbog mirisa luka jer postoje zaista efikasni načini koji suzbijaju zadah.

 

4. Krastavci
Krastavci sadrže puno vode zbog čega su odlični za suzbijanje gladi. Kada osjetite neodoljivu želju za grickanjem uzmite par kriški svježeg krastavca i čašu vode. Bićete siti, a poješćete vrlo malo kalorija. Uz to, sva tečnost koju ste unijeli s krastavcima i čašom vode pomoći će u ispiranju toksina iz tijela.

5. Mrkva

Ovo narandžasto povrće čini idealnu sirovu grickalicu. Krcato je beta karotenom i vlaknima i vašem tijelu ćete učiniti ogromnu uslugu konzumirajući sirovu mrkvu.

6. Bundeva

Obiluje vitaminom C i stoga puni energijom nakon čega se osjećate spremnijima za fizičku aktivnost. Pored bundeve ljenčarenje i nakupljanje kilograma nemaju šanse!

7. Paradajz

Obiluje vitaminom C i kalcijumom. Kada se konzumiraju zajedno, ova dva elementa čine najbolje savezništvo u borbi protiv masnog tkiva na području stomaka.

8. Mahunarke

Ispuniće vas vlaknima, bjelančevinama i, u nekim slučajevima, gvožđem. Najbolji način za konzumaciju mahunarki je da ih dodate salati.

9. Zeleno lisnato povrće

Spanać, zelje i brokoli takođe vas uspješno čine sitima. Ova hrana ne samo da vas opskrbljuje zdravim vlaknima koja pune želudac nego i esencijalnim vitaminima i mineralima.

10. Celer

Kao i svježi krastavci, i celer se najvećim dijelom sastoji od vode i sadrži zanemarivi broj kalorija. Ova kombinacija čini celer savršenom hranom ukoliko želite da smršate.

error: Content is protected !!